یک‌شنبه 8 مهر 1403

گل سوم تاتنهام: اشتباهات کاسمیرو تمامی ندارد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گل سوم تاتنهام: اشتباهات کاسمیرو تمامی ندارد (عکس)

سومین گل تاتنهام مقابل منچستریونایتد روی اشتباه جدی کاسمیرو به ثمر رسید.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بازی مقابل تاتنهام را به سختی سپری می‌کند و با یک بازیکن کمتر، با سه گل از میزبانش عقب افتاده است.

شیاطین سرخ در هفته ششم لیگ برتر انگلیس بازی مقابل اسپرز را خیلی ضعیف شروع کرده و برنان جانسون در دقیقه 3 موفق شد اولین گل میزبان را به ثمر برساند.

یونایتد که درصدد جبران این تفاضل بود در دقیقه 42 با کارت قرمز مستقیم برونو فرناندز را از دست داد و نیمه دوم را هم بد شروع کرد.

دژان کولسفسکی در دقیقه 47 دومین گل تاتنهام را زد و اگرچه پس از این گل یونایتد حملات بهتری را در زمین به نمایش گذاشته بود، اما این تاتنهام بود که سومین گل را به ثمر رساند.

سومین گل تاتنهام روی حرکت تمرین شده و با بازیکنان تازه وارد آنگه پوستکوگلو به ثمر رسید. لوکاس برگوال که در دقیقه 77 به جای تیمو ورنر وارد زمین شده بود، پشت ضربه کرنر ایستاد.

ارسال او را پپه ماتا سار که به جای جیمز مدیسون به ترکیب اضافه شده بود با ضربه سر به سمت دروازه فرستاد و دومینیک سولانکه که در نزدیکی دروازه قرار داشت با یک ضربه ساده موفق شد در مقابل آندره اونانا دروازه یونایتد را باز کند.

روی صحنه گل سوم تاتنهام کاسمیرو نقش پررنگی داشت. ماتا سار یار مستقیم هافبک برزیلی یونایتد بود که در مهار آن ناکام بود و این بازیکن نتوانست به راحتی با ضربه سر به سولانکه پاس گل بدهد.

گل سوم تاتنهام: اشتباهات کاسمیرو تمامی ندارد (عکس) 2
گل سوم تاتنهام: اشتباهات کاسمیرو تمامی ندارد (عکس) 3
گل سوم تاتنهام: اشتباهات کاسمیرو تمامی ندارد (عکس) 4