چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

گل قیچی برگردان خوسلو / شروع رویایی جانشین بنزما در رئال (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گل قیچی برگردان خوسلو / شروع رویایی جانشین بنزما در رئال (عکس)

خوسلو که به عنوان مهاجم نوک و برای جانشینی کریم بنزما به رئال پیوسته، بامداد امروز یک گل قیچی برگردان تماشایی به منچستریونایتد زد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بامداد امروز در دومین بازی تدارکاتی خود در تور آمریکا توانست با دو گل برابر منچستریونایتد پیروز شود. گل اول رئال را جود بلینگام زد و گل دوم را خوسلو در دقیقه 89 به ثمر رساند.

خوسلو در دقیقه 62 به جای مودریچ وارد زمین شد و توانست در دقایق پایانی زهر خود را بریزد. این اولین گل خوسلو برای رئال مادرید بود. گلی که به شکلی تماشایی و با قیچی برگردان به ثمر رسید.

او در پایان بازی و در مورد این گل گفت: «در ابتدای ورودم شرایط کمی سخت بود و نتوانسته بودم خوب کار کنم و از این بابت ناراحت بودم ولی توپ بلندی برایم رسید و دیگر فکر نکردم. بهترین روش همان برگردان بود و خوشبختانه توپ همان جایی رفت که می خواستم. اگر با سر به توپ ضربه می زدم، احتمالا گل نمی شد. در صدم ثانیه تصمیم گرفتم و حالا بسیار خوشحالم.»

خوسلو ادامه داد: «رئال پر از بازیکنان بزرگ است و در کنار این ستاره ها کار راحت تر می شود. استقبال از من در تیم عالی بوده و این در زمین نیز خودش را نشان می دهد.»

گل قیچی برگردان خوسلو / شروع رویایی جانشین بنزما در رئال (عکس) 2
گل قیچی برگردان خوسلو / شروع رویایی جانشین بنزما در رئال (عکس) 3
گل قیچی برگردان خوسلو / شروع رویایی جانشین بنزما در رئال (عکس) 4
گل قیچی برگردان خوسلو / شروع رویایی جانشین بنزما در رئال (عکس) 5
گل قیچی برگردان خوسلو / شروع رویایی جانشین بنزما در رئال (عکس) 6