سه‌شنبه 28 فروردین 1403

گمرک ایران

گمرک ایران

خبرگزاری تسنیم

درحالی که در سال 1402 حدود 49 هزار میلیارد تومان از حقوق بگیران بخش خصوصی مالیات وصول شده کل در امد وصولی از عمکلرد و عوارض خام فروشان حدود 20 همت بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت هر منات آذربایجان در جریان مبادلات ارزی بازار تهران روندی متفاوت نسبت به چند روز اخیر را در پیش گرفت و با تجربه افت ارزش 700 تومانی، به کانال نزولی وارد شد تا 39330 تومان خرید و فروش شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت ها در بازار ارز تهران بر مدار کاهش حرکت کردند و قیمت هر منات آذربایجان با تجربه افت ارزش 700 تومانی، به کانال نزولی وارد شد تا 39330 تومان خرید و فروش شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه عبری گزارش داد با توجه به واکنش‌های گسترده بین‌المللی علیه جنایات اسرائیل، ممکن است کشورهایی مانند چین و ترکیه تحریم‌هایی را بر روابط تجاری خود با اسرائیل وضع کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مأموران گمرک ایران یک محموله کود شیمیایی ترانزیتی ساخت اسرائیل را توقیف کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل گمرک ایران گفت: هرچه تجارت به مسیر قانونی و شفاف نزدیکتر شود از حجم قاچاق کاسته خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گمرک ایران عوارض واردات 25 قلم کالا از جمله خودرو را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گمرک ایران عوارض وارداتی 25 قلم کالا را اعلام کرد که بر اساس آن عوارض دریافتی از هر کیلوگرم گوشت قرمز وارداتی 275 هزار تومان تعیین شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه در اولین نشست خبری سال جدید، پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه را در راستای اعمال حق ذاتی ایران برای دفاع از خود در راستای دفاع مشروع عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک محموله کود شیمیایی ترانزیتی ساخت رژیم صهیونیستی توسط گمرک ایران توقیف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مأموران گمرک ایران یک محموله کود شیمیایی ترانزیتی ساخت رژیم صهیونیستی را توقیف کردند. این محموله کود شیمیایی حاوی نیترات پتاسیم و ساخت رژیم صهیونیستی بود که از طریق یک دستگاه کامیون حمل و جهت انجام تشریفات ترانزیت خارجی به مقصد کشور ازبکستان به گمرک بازرگان اظهار شده بود که توسط مأموران گمرک توقیف شد. واردات و ترانزیت هر گونه کالای ساخت رژیم صهیونیستی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گمرک ایران عوارض وارداتی 25 قلم کالا را اعلام کرد که بر اساس آن عوارض دریافتی از هر کیلوگرم گوشت قرمز وارداتی 275 هزار تومان تعیین شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ماموران گمرک ایران یک محموله کود شیمیایی ترانزیتی ساخت رژیم صهیونیستی را توقیف کردند.

خبرگزاری تسنیم

گمرک ایران عوارض وارداتی 25 قلم کالا از جمله را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

مأموران گمرک ایران یک محموله کود شیمیایی ترانزیتی ساخت رژیم صهیونیستی را توقیف کردند.