یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

گنجی: بودجه تغذیه مستقیم به حساب دانشگاه‌ها واریز می‌شود / تمهیدات صندوق رفاه برای کاهش مشکلات تغذیه دانشجویان + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
گنجی: بودجه تغذیه مستقیم به حساب دانشگاه‌ها واریز می‌شود / تمهیدات صندوق رفاه برای کاهش مشکلات تغذیه دانشجویان + فیلم

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص بودجه تغذیه دانشجویان برای سال تحصیلی جدید گفت: سازمان برنامه و بودجه، بودجه تغذیه دانشجویان را مستقیم در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌دهد و صندوق رفاه دانشجویان فقط برای وحدت رویه و هماهنگی بین دانشگاه‌ها در هیات امنای صندوق سهم دانشجویان را از قیمت غذا تعیین می‌کند. وی افزود: امسال...

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص بودجه تغذیه دانشجویان برای سال تحصیلی جدید گفت: سازمان برنامه و بودجه، بودجه تغذیه دانشجویان را مستقیم در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌دهد و صندوق رفاه دانشجویان فقط برای وحدت رویه و هماهنگی بین دانشگاه‌ها در هیات امنای صندوق سهم دانشجویان را از قیمت غذا تعیین می‌کند.

وی افزود: امسال سعی شده سهم دانشجویان از هزینه غذا زیر 15 درصد قیمت تمام شده غذا باشد که دانشجویان بتوانند هزینه آن را بپردازند.

گنجی اضافه کرد: با توجه به اینکه اطلاعات از کل کشور داشتیم هزینه‌ها را بر اساس این بررسی‌ها در نظر گرفته شده است.

رئیس صندوق رفاه خاطر نشان کرد: صندوق رفاه دانشجویان تمام تلاش خود را داشته که دانشجویان در حوزه تغذیه با مشکلی مواجه نشوند.