دوشنبه 16 مهر 1403

گنجی: وام‌های دانشجویی تا چه زمانی به حساب دانشجویان واریز می‌شود؟ / علت تاخیر در پرداخت‌ها + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
گنجی: وام‌های دانشجویی تا چه زمانی به حساب دانشجویان واریز می‌شود؟ / علت تاخیر در پرداخت‌ها + فیلم

مسعود گنجیِ، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین وضعیت پرداخت وام های دانشجویی که مدتی است به تاخیر افتاده، گفت: ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی به پایان رسیده و با توجه به بودجه‌ای که سازمان برنامه و بودجه در اختیار ما قرار داده، سعی کردیم که پاسخگوی درخواست دانشجویان باشیم. وی افزود: بیش از 50 درصد وام‌های درخواستی...

مسعود گنجیِ، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص آخرین وضعیت پرداخت وام های دانشجویی که مدتی است به تاخیر افتاده، گفت: ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی به پایان رسیده و با توجه به بودجه‌ای که سازمان برنامه و بودجه در اختیار ما قرار داده، سعی کردیم که پاسخگوی درخواست دانشجویان باشیم.

وی افزود: بیش از 50 درصد وام‌های درخواستی دانشجویان پرداخت شده است و وام شهریه به حساب دانشگاه‌ها واریز می‌شود و اگر دانشجویی تایید شده باشد، نباید نگران باشند و ما تعهد کردیم در صورت تامین بودجه به حساب دانشگاه واریز می‌کنیم.

گنجی اضافه کرد: تا کنون 50 درصد وام تحصیلی و وام ودیعه مسکن نیز به طور کلی پرداخت شده است. به محض اینکه بودجه تخصیص داده شود به فاصله زمانی دو روز به حساب دانشجویان و دانشگاه‌ها پرداخت می‌کنیم. معمولا پایان هر ماه بودجه صندوق رفاه تخصیص داده می‌شود که تا پایان تیرماه قول داده شده که واریز شود و امیدواریم که اوایل مردادماه دانشجویی نداشته باشیم که وام درخواستی خود را دریافت نکرده باشد.

وی در پایان گفت: حدود صد میلیارد تومان کمبود بودجه داریم که در صورت اختصاص این مبلغ وام‌های تحصیلی، دکتری، شهریه و سایر موارد را پرداخت خواهیم کرد.