جمعه 27 مهر 1403

گواردیولا در مسیر تراکتور!

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
گواردیولا در مسیر تراکتور!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال تراکتور تبریز روز‌های پرکاری را در نقل‌وانتقالات باشگاهی ایران دنبال می‌کند و گفته می‌شود ضمن توافق با ستاره‌های لیگ برتری، اکنون به دنبال جذب یک مهاجم لالیگایی نیز هستند. پست اصلی این بازیکن مهاجم نوک است و در پست وینگر چپ نیز توان بازی دارد و با قد 185 سانتی متر و چپ پا بودن شرایط خوبی برای حضور در یکی از تیم‌های پرهوادار ایرانی دارد. براساس...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال تراکتور تبریز روز‌های پرکاری را در نقل‌وانتقالات باشگاهی ایران دنبال می‌کند و گفته می‌شود ضمن توافق با ستاره‌های لیگ برتری، اکنون به دنبال جذب یک مهاجم لالیگایی نیز هستند. پست اصلی این بازیکن مهاجم نوک است و در پست وینگر چپ نیز توان بازی دارد و با قد 185 سانتی متر و چپ پا بودن شرایط خوبی برای حضور در یکی از تیم‌های پرهوادار ایرانی دارد.

براساس شنیده‌ها تراکتور به دنبال جذب سرجی گواردیولا ناوارو اسپانیایی است. این بازیکن 33 ساله فصل گذشته در تیم کادیز حضور داشت و پس از سقوط این تیم به لالیگا دو از این تیم جدا شد.

گواردیولا سابقه بازی در تیم‌های مایورکا، ختافه، رئال وایادولید، رایو وایکانو و گرانادا را در کارنامه دارد و ارزش این بازیکن از سوی ترنسفرمارکت 800 هزار یورو تخمین زده شده است. این بازیکن در سال 2018 و در سن 27 سالگی در باشگاه ختافه، 7.5 میلیون یور قیمت داشت و بالاترین ارزش‌گذاری او در ترنسفرمارکت مربوط به آن سال است.

انتهای پیام /