پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

گواردیولا: رکورد رونالدو برایم باورنکردنی است!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گواردیولا: رکورد رونالدو برایم باورنکردنی است!

پپ گواردیولا از کریستیانو رونالدو به‌خاطر به ثمر رساندن بیشتر از 900 گل تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در طول چند سال حضورش در فوتبال اروپا و حالا هم که به باشگاه النصر عربستان پیوسته همیشه رکوردهای بسیاری را به نام خودش به ثبت رسانده و عملکرد درخشانش در سطح باشگاهی و ملی باعث شده است که مورد تمجید بسیاری از فوتبال‌دوستان قرار بگیرد.

این ستاره پرتغالی به تازگی رکورد جدیدی را به نام خودش به ثبت رسانده و موفق شده است تعداد گل‌های زده در دوران حرفه‌ای فوتبالش را به عدد 900 برساند و حالا مصمم است که این رکورد را هم بهبود ببخشد و تعداد گل‌های زده‌اش را به 1000 گل برساند تا بیش از پیش دور از دسترس حریفان قرار بگیرد.

گواردیولا که سابقه هدایت لیونل مسی در بارسلونا را دارد و همیشه از او به عنوان بهترین بازیکن و مهاجم تاریخ فوتبال یاد می‌کند، این‌بار زبان به تحسین رونالدو باز کرده و از او به‌خاطر 900 گل زده تمجید کرده است.

سرمربی منچسترسیتی در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «من به مدت یازده سال فوتبال بازی کردم و در طول این مدت تنها یازده گل به ثمر رساندم. کریستیانو رونالدو 901 گل به ثمر رسانده است. هر بار که چنین چیزی را می‌بینم از خودم می‌پرسم که چطور انجام چنین کاری ممکن است!»

گواردیولا: رکورد رونالدو برایم باورنکردنی است! 2