جمعه 30 شهریور 1403

گوردون استراکان:/ یونایتد خوب کرد از شر رونالدو خلاص شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گوردون استراکان:/ یونایتد خوب کرد از شر رونالدو خلاص شد!

گوردون استراکن، ستاره سابق یونایتد، میگوید تصمیم سال قبل باشگاه سابقش برای قطع همکاری با کریستیانو رونالدو درست بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، این برنده 5 توپ طلا در تابستان 2021 بعد از 12 سال به اولدترافورد بازگشت و بعد به دنبال اختلافاتی با مالکان باشگاه و از همه مهمتر اریک تن هاخ تیم را به مقصد عربسان صعودی ترک کرد.

گوردون استراکان، ستاره سابق یونایتد، در این باره به گل گفت: "قطعا زمان رفتن او فرا رسیده بود. او در مورد همه چیز باشگاه غر می زد و راستش با بهترین روزهایش هم فاصله داشت. او هنوز هم می تواند گل بزند، خوب است. این به ضرر منچستریونایتد بود که سعی می کرد یک تیم را با یک بازیکن 38 ساله جمع کند. وقتی 35 ساله بودم در لیدز بودم و هاوارد ویلکینسون تصمیم گرفت تیم را تغییر دهد و باید به آینده نگاه می کرد. من کمی ناراحت شدم زیرا احساس می کردم هنوز می توانم کارهای بزرگی انجام دهم، اما فهمیدم برای اینکه سرمربی خوبی باشید باید تصمیمات سخت بگیرید. شما نمی توانید به بازیکنانی متکی باشید که سن بالایی دارند و تیمی را حول آنها بسازید.

لیورپول در این فصل بسیار بهتر شده است زیرا انرژی بسیار بیشتری در خط میانی نسبت به دو فصل گذشته دارد. رونالدو هرگز بازیکنی که به تنهایی خیلی ترسناک باشد و از روی تیم های حریف رد شود نبود، حتی در رئال مادرید. او در کنار گرت بیل، کریم بنزما و بقیه می درخشید."

یونایتد پس از اینکه رونالدو در مصاحبه ای انفجاری از گذشته و حال باشگاه انتقاد کرد، تصمیم گرفت با جدایی او از تیم موافقت کند تا به این ترتیب او در دومین دوره حضورش در انگلیس 27 گل برساند. علی رغم فرم خوب در گلزنی، اریک تن هاخ به این نتیجه رسید که این فوق ستاره برای تیمش بیش از این که کمک باشد، یک مانع است.

رونالدو بعد از آن اما به کسانی که در اولدترافورد هستند نشان داده است که با 54 گل هنوز می تواند بهترین گلزن سال جهان باشد. او این تعداد گل را برای النصر و پرتغال در طول سال 2023 به ثبت رسانده است. و به نظر می رسد که هنوز سالهای زیادی از بازی او مانده باشد.

گوردون استراکان:/ یونایتد خوب کرد از شر رونالدو خلاص شد! 2