سه‌شنبه 3 مهر 1403

گولسیانی به دنبال سومین گل، رامین و مرادمند امیدوار به دومی / جدال مدافعان گلزن در شهرآورد سرخابی‌ها

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
گولسیانی به دنبال سومین گل، رامین و مرادمند امیدوار به دومی / جدال مدافعان گلزن در شهرآورد سرخابی‌ها

گئورگی گولسیانی با گلزنی در داربی 104 می‌تواند تبدیل به دومین مدافع سه گله شهرآورد تهران شود.

به گزارش ورزش سه، شهرآورد صد و چهارم در وضعیتی برگزار می‌شود که 9 بازیکن کنونی سرخابی‌ها سابقه گلزنی در دربی را دارند که البته 6 بازیکن در جمع پرسپولیسی‌ها حضور دارند و همچنین 3 بازیکن برای استقلال بازی می‌کنند که نکته مهم این است رامین رضاییان یک مورد به خصوص محسوب می‌شود چرا که اکنون با سابقه گلزنی برای پرسپولیس در دربی، قرار است پیراهن آبی استقلال را به تن کند.

در این میان، مدافع گرج، 2 گل در دربی زده و هر 2 گل را در یک بازی به ثمر رسانده است. دربی رفت لیگ بیست و دوم با بریس او برای قرمزها، به تساوی 2 بر 2 انجامید.

این در وضعیتی است که بهترین مدافع گلزن دربی، مهدی هاشمی نسب است که 5 بار در این جدال گلزنی کرده و پس از او نیز صادق ورمزیار با 3 گل زده در رده دوم حضور دارد. نکته مهم این آمار است که غیر از این دو نفر، محمد نوازی تنها مدافعی است که در کنار گئورگی گولسیانی دو بار در شهرآورد گلزنی کرده است.

غیر از این 4 بازیکن، مهدی مهدوی کیا، محمد تقوی، سید جلال حسینی، بهروز رهبری فرد، علی انصاریان، یحیی گل محمدی، شیث رضایی، پیروز قربانی، امیرحسین صادقی، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضاییان، وریا غفوری، سهراب بختیاری زاده، افشین پیروانی، حنیف عمران زاده، محمد دانشگر و محمدحسین مرادمند دیگر نفراتی هستند که حداقل یک بار در شهرآورد به عنوان مدافع گلزنی کرده‌اند که اکنون محمدحسین مرادمند و رامین رضاییان این شانس را دارند تا این اتفاق را در شهرآورد صد و چهارم رقم بزنند.

گولسیانی به دنبال سومین گل، رامین و مرادمند امیدوار به دومی / جدال مدافعان گلزن در شهرآورد سرخابی‌ها 2