دوشنبه 9 مهر 1403

گیفت کارت هواوی چیست و چه کاربردی دارد؟

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
گیفت کارت هواوی چیست و چه کاربردی دارد؟

 

گیفت کارت هواوی یکی از خدمات جدید شرکت هوآوی است. این کارت به کاربران اجازه می‌دهد تا با شارژ حساب کاربری خود، برنامه‌ها و سرویس‌های مختلف هوآوی مانند اپ گالری (AppGallery)، سرویس موزیک هوآوی (Huawei Music) و غیره استفاده کنند. گیفت کارت هوآوی از طریق مشارکت در فعالیت‌های تبلیغاتی و خرید مستقیم قابل دستیابی است. این کارت روشی امن و راحت برای دسترسی به محتواها و خدمات اختصاصی شرکت هوآوی است.

گیفت کارت هواوی چیست و چه کاربردی دارد؟

گیفت کارت هواوی یک کارت دیجیتالی است که می‌توان از آن برای خرید طیف وسیعی از محصولات و خدمات هوآوی ازجمله در گوشی، تبلت، لپ تاپ، نرم افزار و لوازم جانبی استفاده کرد. این کارت برای هرکسی مناسب است که محصولات هواوی را در اختیار دارد.

از این گیفت کارت می‌توان برای خرید هر محصولی از فروشگاه آنلاین هوآوی (اپ گالری) استفاده کرد. بهترین بخش ماجرا این است که گیفت کارت‌های هواوی منقضی نمی‌شوند، بنابراین در هر زمانی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اپ گالری هواوی چیست؟

اپ گالری هواوی (Huawei App Gallery) پلتفرم توزیع اپلیکیشن رسمی هوآوی است. این پلتفرم طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها را برای کاربران دستگاه‌های هواوی ارائه می‌کند. برنامه‌های متنوعی مانند بازی‌ها، رسانه‌های اجتماعی، ابزارهای بهره‌وری و برنامه‌های سرگرمی در اپ گالری در دسترس هستند. تمام این برنامه‌ها قابلیت نصب و به‌روزرسانی در تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر دستگاه‌های Huawei را دارند.

فروشگاه AppGallery هم اکنون در بیش از 170 کشور جهان در دسترس است و از چندین زبان پشتیبانی می‌کند. هدف این سوپر اپلیکیشن ارائه یک اکوسیستم ایمن، نوآورانه و کاربرپسند برای کاربران و توسعه‌دهندگان است. به طوری که تقریبا همانند با سایر فروشگاه‌های بزرگ اپلیکیشن مانند گوگل پلی استور و فروشگاه اپ سامسونگ عمل می‌کند.

هواوی پوینت چیست؟

هواوی پوینت (Huawei Points) یک نوع ارز مجازی است که فقط در اکوسیستم هواوی استفاده می‌شود. این پوینت به کاربران امکان خرید و دسترسی به محتواها و خدمات اپ گالری هوآوی را می‌دهد. این امتیازها را می‌توان از طریق فعالیت‌های گوناگونی نظیر شرکت در تبلیغات، خرید مستقیم کارت یا انجام کارهای خاص در برنامه‌های هواوی به دست آورد.

امتیازات هوآوی را پس از جمع‌آوری می‌توان برای موارد گوناگونی ازجمله برنامه‌ها، بازی‌ها، خریدهای درون‌برنامه‌ای، سرویس‌های ابری و سایر محتوای دیجیتال موجود در AppGallery هواوی استفاده کرد. هدف این سیستم، افزایش تعامل و وفاداری کاربران برای تعامل با خدمات هوآوی است.

با استفاده از Huawei Points، کاربران می‌توانند از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه نیز برخوردار شوند. امری که دسترسی به ویژگی‌ها و محتواهای ممتازتر و گران‌تر را آسان‌تر می‌کند. درواقع این ارز مجازی تراکنش‌های درون اکوسیستم هوآوی را ساده می‌کند و تجربه کاربری یکپارچه‌ای را در سرویس‌ها و دستگاه‌های مختلف هوآوی ارائه می‌دهد.

مزایای خرید گیفت کارت هواوی

خرید گیفت کارت هواوی مزایای زیادی دارد و تجربه بهتری از خدمات و محصولات هوآوی را برای کاربران رقم می‌زند. برخی از مزایای خرید گیفت کارت هوآوی به شرح زیر هستند.

1. دسترسی به محتوا و خدمات ویژه

با استفاده از گیفت کارت هوآوی می‌توانید به محتواهای انحصاری، خریدهای درون برنامه‌ای و برنامه‌های پولی دسترسی پیدا کنید. این مزیت شامل خرید اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، موسیقی، فیلم‌ها و کتاب‌های دیجیتال و محتواهای پولی درون آن‌ها می‌شود.

2. راحتی و سرعت در خرید

گیفت کارت سریع‌ترین و آسان‌ترین راه شما برای انجام خریدهای درون برنامه‌ای است. به‌طوری که نیازی به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی یا حساب‌های مالی ندارید. بنابراین به‌راحتی می‌توانید از اعتبار گیفت کارت خود برای هرگونه خرید در اکوسیستم هوآوی بهره ببرید.

3. هدیه‌ای مناسب

گیفت کارت هواوی گزینه‌ای عالی برای هدیه دادن به دوستان و اعضای خانواده دارای محصولات هوشمند هوآوی است. می‌توانید با هدیه دادن این گیفت کارت به عزیزانتان، به آن‌ها اجازه می‌دهید تا محتوای مورد علاقه‌شان را خودشان انتخاب کنند.

4. امنیت مالی

با استفاده از گیفت کارت، نیازی به وارد کردن اطلاعات حساس بانکی نیست. این مسئله امنیت خریدهای شما را افزایش می‌دهد. ضمنا در صورت از دست دادن یا دزدیده شدن گیفت کارت، حداکثر مبلغی که از دست می‌دهید، همان مقدار اعتبار گیفت کارت خواهد بود.

5. تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه

گاهی اوقات هواوی پیشنهادات ویژه‌ای را به خریداران گیفت کارت‌های خود ارائه می‌دهد. پیشنهادهایی مانند تخفیف‌های ویژه یا محتواهای اضافی رایگان که می‌تواند ارزش بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

روش نصب اپ گالری هواوی

برای خرید از اپ گالری هواوی می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  • ابتدا از وب‌سایت Huawei AppGallery دیدن کنید.
  • روی گزینه «Install now» واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  • روی پیوند آبی‌رنگ «Download» کلیک کنید.
  • اگر مرورگر درخواست دسترسی به فضای ذخیره‌سازی را کرد، با ضربه زدن روی «Continue» آن را تایید کنید.
  • برای اعطای دسترسی به فایل‌های چندرسانه‌ای، روی «Allow» ضربه بزنید.
  • اگر پیام هشداری ظاهر شد که دستگاه شما ممکن است در خطر باشد، روی «OK» ضربه بزنید.
  • روی «Settings» کلیک کنید و در صفحه بعد «Allow app installs» را فعال کنید.
  • درنهایت روی «Install» ضربه بزنید و منتظر بمانید تا پیام «App installed» ظاهر شود.

روش فعال کردن اپ گالری هواوی

با دنبال کردن مراحل زیر می‌توانید برنامه Huawei Gallery را با موفقیت روی گوشی هواوی خود فعال کنید.

1. باز کردن AppGallery

هنگامی که AppGallery را برای اولین بار راه‌اندازی می‌کنید، اجازه برقراری و مدیریت تماس‌های تلفنی را درخواست می‌کند. پس روی «Allow» ضربه بزنید.

2. نصب HMS

ابتدا کشور یا منطقه خود را انتخاب کنید. سپس یک پیام از شما می‌خواهد تا خدمات موبایل هواوی (HMS) را نصب کنید. این خدمات جایگزین سرویس‌های موبایل گوگل می‌شود. برای نصب HMS باید دستورالعمل‌های ارائه‌شده بر روی گوشی خود را دنبال کنید.

3. ایجاد یک حساب هوآوی

در صفحه بعد، از شما خواسته می‌شود که یک حساب کاربری هوآوی ایجاد کنید. روی «Next» و سپس «Agree» ضربه بزنید. اطلاعات خود ازجمله تاریخ تولد، شماره تلفن، ایمیل و رمز عبور را وارد کنید. سپس یک کد تایید به شماره تلفن یا ایمیل شما ارسال می‌شود. برای تایید اکانت خود این کد را وارد کنید.

4. دسترسی به AppGallery

حالا به‌طور خودکار وارد برنامه AppGallery می‌شوید. گیفت کارت هواوی خود را در برنامه وارد کنید و برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه‌تان را بخرید. مشابه آنچه در گوگل پلی استور انجام می‌دهید.

جمع‌بندی

گیفت کارت هواوی یک ابزار مفید برای دسترسی به محتواهای دیجیتال، اپ‌ها، خریدهای درون‌برنامه‌ای و خدمات Huawei به شمار می‌رود. با خرید گیفت کارت از موبوگیفت‌ می‌توانید از محتواهای پولی برنامه‌ها نیز در کنار محتواهای رایگان بهره ببرید.

گیفت کارت هواوی چیست و چه کاربردی دارد؟ 2
گیفت کارت هواوی چیست و چه کاربردی دارد؟ 3