یک‌شنبه 6 آبان 1403

یادآوری شب عجیب رئال در سال 2012/ اعتراف مورینیو: گریه‌کنان به خانه رونالدو رفتم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یادآوری شب عجیب رئال در سال 2012/ اعتراف مورینیو: گریه‌کنان به خانه رونالدو رفتم!

ژوزه مورینیو بعد از سال‌ها اعتراف کرد بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان، به عنوان سرمربی رئال مادرید، گریه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو شب بیست و پنجم آوریل 2012 را تا همین امروز فراموش نکرده است. رئال مادرید در آن شب برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفته بود.

دیداری که در برنابئو برگزار می‌شد و حریف رئال، بایرن مونیخ بود. تیمی که مورینیو هدایتش را بر عهده داشت. بایرن مونیخ بازی رفت را در خانه‌اش با پیروزی 2-1 به پایان برده بود. رئال با هدایت مورینیو در برنابئو موفق شد 2-1 به پیروزی برسد تا همه چیز مساوی بشود. اما در ضربات پنالتی باواریایی‌ها موفق شدند رئال مورینیو را حذف کنند.

مورینیو امروز بعد از سال‌ها اعتراف کرد که آن شب را فراموش نکرده است. او در این باره گفت: "اولین بار و تنها باری بود که بعد از یک بازی گریه می‌کردم. البته این اتفاق در زمین نیفتاد چرا که اجازه نمی‌دهم کسی گریه‌ام را ببیند. در رختکن هم گریه نکردم. وقتی سوار ماشین شدم و به سمت خانه می‌رفتم همان‌جا زیر گریه زدم".

آقای خاص در ادامه صحبت‌هایش گفت: "حالم خیلی بد بود که ژرژ مندس زنگ زد و از من خواست به خانه کریستیانو رونالدو بروم و به او سر بزنم. گفت کریستیانو حالش خیلی بد است ژوزه، برو و به او دلداری بده. گفتم ژرژ من از او هم بدتر است. با این حال به خانه کریستیانو رفتم. اشک‌هایم را پاک کردم و زنگ در خانه رونالدو را زدم. همه ما حالمان خیلی بد بود".

یادآوری شب عجیب رئال در سال 2012/ اعتراف مورینیو: گریه‌کنان به خانه رونالدو رفتم! 2