سه‌شنبه 17 مهر 1403

یادمان شهدای دانش آموز در مدارس لرستان احداث می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
یادمان شهدای دانش آموز در مدارس لرستان احداث می‌شود

مسعودی‌زاده گفت: تعداد شهدای دانش‌آموز لرستان 917 نفر است و با توجه به اینکه در یکی از مدارس بر اثر بمباران تعداد 68 دانش آموز به شهادت رسیدند، قرار است یادمانی در این مدارس احداث شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مسعودی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در راستای برگزاری کنگره 6544 شهید استان لرستان، سازمان بسیج دانش آموزی نیز 16 برنامه را اجرا می کند که شامل بخش های مختلف و تولیدات هنری است.

وی افزود: تعداد شهدای دانش آموز استان لرستان 917 نفر است و با توجه به اینکه در یکی از مدارس بر اثر بمباران تعداد 68 دانش آموز به شهادت رسیدند، قرار است یادمانی در این مدارس احداث شود.

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان تصریح کرد: همچنین دیدار با خانواده شهدا، تولیدات هنری دفاع مقدس، فضاسازی، ساخت المان های مناسبتی، برگزاری مسابقات و همایشها، انشاء نویسی و برگزاری یادواره ها نیز برگزار می گردد.

مسعودی زاده خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم صورت گرفته که این برنامه ها با همه توان و تلاش به بهترین شکل و در شان شهدا برگزار شود و هدف این است که بتوانیم نسل جوان و دانش آموزان را با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا کنیم.

انتهای پیام /