شنبه 6 مرداد 1403

یادگار امام در انتظار ملاقات با اسدی؛ / عکس ستاره سپاهان در تبریز روی دلار!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یادگار امام در انتظار ملاقات با اسدی؛ / عکس ستاره سپاهان در تبریز روی دلار!

بی‌شک رضا اسدی روز بسیار سختی را در ورزشگاه یادگار امام تبریز پشت سر خواهد گذاشت و هواداران تراکتور برای او برنامه ویژه‌ای دارند.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور نقش بسیار پررنگی در بازگشت رضا اسدی به دایره فوتبال ایران و بازگشت به تیم ملی دارد. او با شرایط بسیار بدی پرسپولیس را به عنوان یک بازنده ترک کرد، اما در اردوی قرمزپوشان تبریزی توانست احیا شود و مدیران سپاهان و مورایس را متقاعد کرد یکی از خبرسازترین خریدهای فصل را به نام خودشان بزنند و این هافبک که در اوج جوانی پس از پرورش در آکادمی سپاهان از آنها جدا شده بود را دوباره به خانه برگردانند.

رضا اسدی البته با وجود ناراحتی تراکتوری‌ها در بازی رفت پس از گلزنی جشن گل به پا نکرد تا احترام خود را نسبت به تیم سابق و هوادارانش نشان بدهد.

شروع اسدی با سپاهان مقابل تراکتور در افتتاحیه لیگ برتر بود و این بازیکن توانست با گلزنی مقابل تیم سابقش در ورزشگاه نقش جهان نقش پررنگی در اولین پیروزی فصل طلایی‌پوشان اصفهانی داشته باشد و در ادامه هم آنقدر خوب کار کرد که امیر قلعه‌نویی نام او را در میان مسافران جام ملت‌های آسیا قرار داد و در این تورنمنت هم در چند مسابقه حساس از سوی کادر فنی فرصت بازی پیدا کرد. اسدی که در کنار شهریار مغانلو با 10 گل بهترین گلزن رقابت‌های لیگ برتر به شمار می‌رود، تا ساعاتی دیگر در ورزشگاهی به میدان خواهد رفت که هواداران تراکتور برای او خواب‌های بسیاری در سر دارند. در همین راستا تی‌تی‌ها که هنوز نتوانسته‌اند با تصمیم رضا اسدی مبنی بر جدایی کنار بیایند، از چند روز قبل از مسابقه به فکر پذیرایی خاص خود از این بازیکن بوده‌اند و روی کاغذهای A4 از طرح دلار با عکس رضا اسدی استفاده کرده‌اند تا به این روش اعتراض خودشان را نسبت به جدایی اسدی مطرح کرده باشند.

با این وصف قرار است ساعاتی دیگر که بازی سرنوشت‌ساز تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می‌شود، دلارهایی به آسمان فرستاده شود و بر زمین چمن ورزشگاه فرود بیاید و باید دید واکنش ستاره سپاهان که در این مسابقه مورایس روی توانایی‌های او برای کسب 3 امتیاز حساب ویژه‌ای باز کرده است، به این حواشی و شعارهای احتمالی تراکتوری‌ها چه خواهد بود.

یادگار امام در انتظار ملاقات با اسدی؛ / عکس ستاره سپاهان در تبریز روی دلار! 2
یادگار امام در انتظار ملاقات با اسدی؛ / عکس ستاره سپاهان در تبریز روی دلار! 3