جمعه 28 اردیبهشت 1403

یاری: اسپانسر نداشته باشیم جام باشگاه‌های جهان برگزار نمی‌شود!

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
یاری: اسپانسر نداشته باشیم جام باشگاه‌های جهان برگزار نمی‌شود!

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: فینال بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی، روز 18 آذر ماه در سالن شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد.

حمید یاری رئیس سازمان لیگ گفت: با توجه به آغاز چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی از 30 آذرماه، طبق هماهنگی به عمل آمده با کادر فنی تیم ملی مرحله مسابقات نیمه نهایی و فینال لیگ برتر کشتی فرنگی 18 آذرماه در سالن شهدای هفتم تیرماه برگزار خواهد شد.

وی با تقدیر از باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر گفت: لیگ برتر کشتی فرنگی امسال با فشردگی بالایی برگزار شد و این امر را می‌پذیریم. دلیل این موضوع برگزاری جام جهانی و برنامه‌های کادر فنی بود که نتوانستیم زمان زیادی در اختیار داشته باشیم.

یاری درباره این سوال که آیا جام باشگاه‌های جهان در بهمن ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: از همان ابتدا هم اعلام شد که برای برگزاری این مسابقات باید اسپانسر داشته باشیم. در رشته آزاد باشگاه بلیش تاکستان قبول کرد ضمن اهدای جوایز دلاری، تمام هزینه‌ها را پرداخت کند در نتیجه مشکلی برای برگزاری این تورنمنت در کشتی آزاد نداریم. در کشتی فرنگی نیز دو باشگاه فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان هنوز نظرشان را اعلام نکردند، در هر صورت برای برگزاری باید تیم یا اسپانسری متعهد به تامین بودجه مسابقات شود، اگر این امر محقق شد در رشته فرنگی هم شاهد انجام رقابت‌ها خواهیم بود.

رئیس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در پایان سال با برگزاری جام باشگاه‌های جهان در رشته فرنگی و با برنامه ریزی مناسب برای لیگ سال آینده اسپانسر‌های حاضر را حفظ و باشگاه‌های بیشتری نیز جذب لیگ فرنگی خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی