پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

یحیی فقط به سه امتیاز فکر می‌کند / نیاز مبرم پرسپولیس به گلزنی در نیمه اول

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یحیی فقط به سه امتیاز فکر می‌کند / نیاز مبرم پرسپولیس به گلزنی در نیمه اول

چند صحنه بحث برانگیز در دو هفته اخیر سبب شد پرسپولیس به شدت نسبت به داوری معترض باشد اما سرخ‌ها برای بازگشت به صدر نیاز به پیروزی دارند.

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته قبل سرخ‌ها مقابل آلومینیوم اراک، در شرایطی که پرسپولیس تلاش می‌کرد پیش از پایان نیمه اول دروازه حریف را باز کند، روی یک ضدحمله علیرضا بیرانوند با خطایی که انجام داد اخراج شد تا شرایط بازی برای پرسپولیس سخت‌تر شود.

در این مسابقه همچنین دو صحنه مشکوک به خطای پنالتی روی شیخ دیاباته و مهدی ترابی رخ داد که گرفته شدن آنها می‌توانست موجب حفظ صدرنشینی پرسپولیس شود.

با این حال و در شرایطی که سرخ‌ها از تصمیمات داوران در بازی مقابل آلومینیوم و فولاد ناراحت هستند، باید تمرکز خود را روی پیروزی در هفته نوزدهم بگذارند. تا پایان فصل بازی‌های زیادی مانده و تیم یحیی می‌تواند دوباره صدرنشین لیگ برتر شود.

سرخ‌ها در این هفته باید به آبادان سفر کنند تا مقابل صنعت نفت به میدان بروند. یحیی گل‌محمدی باید طوری تیمش را به زمین بفرستد که حتی اشتباهات داوری هم نتواند آنها را متوقف کند.

راز رخ دادن این اتفاق هم شاید در زدن گل زودهنگام باشد. پرسپولیس نشان داده در بازی‌هایی که کارش گره نخورده و زود به گل رسیده در پایان سه امتیاز را به دست آورده است. در نهایت باید دید پرسپولیس پس از دو بازی ناکامی به روند پیروزی باز می گردد یا خیر.