یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

یزدانی امیدوارانه در انتظار بازگشت به ترکیب (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یزدانی امیدوارانه در انتظار بازگشت به ترکیب (عکس)

سیاوش یزدانی پس از دیدار برابر پرسپولیس در جام حذفی هنوز فرصت حضور دوباره در ترکیب سپاهان را پیدا نکرده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، سیاوش یزدانی پس از پیوستن به سپاهان امیدوار بود بتواند روزهای تلخ نیم فصل اول را فراموش کند، اما این مدافع در اصفهان هم حداقل در لیگ بیست و دوم نتوانست به هدفی که داشت، دست پیدا کند، تا حالا امیدوار به سه دیدار باقی مانده باشد.

آخرین حضور سیاوش یزدانی در ترکیب سپاهان در دیدار برابر صنعت نفت آبادان و در روز محرومیت محمد دانشگر بود، که اتفاقا توانست با ارائه یک عملکرد خوب، به تیمش برای کسب سه امتیاز مسابقه کمک کند، اما در بازی بعدی بار دیگر مورایس از زوج دانشگر و نیلسون در قلب خط دفاعی استفاده کرد.

سپاهان در شرایطی دو امتیاز حساس را در دیدار برابر ملوان از دست داد، که اشتباه خط دفاعی این تیم و به ویژه مدافعین مرکزی در به ثمر رسیدن گل سهیل فداکار غیر قابل انکار بود، تا حالا یزدانی این شانس را برای خود متصور باشد که شاید در سه بازی آینده مورایس با تغییراتی که در ترکیب تیمش ایجاد می‌کند، او را به جمع 11 بازیکن اصلی بازگرداند. البته که ریسک چنین تغییر مهمی در قلب خط دفاعی به ویژه در هفته‌های آتی بسیار زیاد است و احتمالا سیاوش یزدانی هم به خوبی می‌داند که چالش اصلی او در بازگشت به اصفهان، با شروع فصل آینده آغاز خواهد شد.