یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

یزدانی: به نسبت فامیلی با حسن و رضا افتخار می‌کنم / «خودم» کشتی‌گیر موردعلاقه «خودم» هستم!

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
یزدانی: به نسبت فامیلی با حسن و رضا افتخار می‌کنم / «خودم» کشتی‌گیر موردعلاقه «خودم» هستم!

نایب‌قهرمان مسابقات جهانی کشتی آزاد گفت: رضا یزدانی پسرعمه‌ام هست و حسن یزدانی هم فامیل دور ماست که به نسبت با این عزیزان افتخار می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ امیرمحمد یزدانی، ملی‌پوش تیم کشتی آزاد کشورمان و دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان 2021 نروژ در گفت‌وگویی تصویری با سایت اتحادیه جهانی کشتی این‌گونه به معرفی خود پرداخت و اظهار داشت: امیرمحمد یزدانی هستم، آزادکار وزن 79 کیلوگرم که در مسابقات یاشاردوغو شرکت داشتم و این جا هستم تا به سوالات شما پاسخ دهم.

وی درباره نسبت و ارتباطش با 2 یزدانی معروف کشتی آزاد ایران بیان داشت: رضا یزدانی پسرعمه‌ام هست و حسن یزدانی هم فامیل دور ماست. به نسبت با این عزیزان افتخار می‌کنم و رابطه خوبی با آن‌ها دارم.

یزدانی بااشاره به اصطلاح «موی موی «که استفاده می‌کند، عنوان داشت: مسعود نیازی کشتی‌گیر ایرانی است که برای هلند کشتی می‌گیرد و این عبارت، اصطلاحی است که همدیگر را با آن صدا می‌زنیم. سؤال جالبی بود.

او پیرامون ترس‌هایش گفت: از این که در جایی مثل آسانسور یا کانال کولر باشم، حتی در فیلم هم ببینم می‌ترسم.

نایب‌قهرمان جهان خودش را کشتی‌گیر موردعلاقه‌اش معرفی کرد و تصریح داشت: خودم را خیلی دوست دارم اما به نظرم بهترین تاریخ، آدام و بووایسیار سایتی‌یف، 2 برادر فوق‌العاده کشتی دنیا بوده‌اند.

یزدانی در مورد غذای موردعلاقه‌اش و جایی که از آن انرژی می‌گیرد، خاطرنشان ساخت: فسنجان غذای ایرانی موردعلاقه‌ام هست؛ انگیزه و انرژی‌ام را هم از پدر و مادرم می‌گیرم.

کشتی‌گیر تیم ملی ایران با بیان علاقه شدید هواداران تاکید داشت: داشتن چنین طرفدارانی باعث افتخار من است، من هم آن‌ها را دوست دارم و ان‌شاالله بتوانم تمام خواسته‌های‌شان را برآورده کنم.

وی پیرامون بهترین نصیحتی که شنیده، اذعان داشت: این بوده که با بقیه کاری نداشته باشم، راه خودم را بروم و دنبال اهداف خودم باشم. در واقع به نقطه‌ای که می‌خواهم فکر کنم، فقط به خودم.

آزادکار آینده‌دار کشتی ایران در پایان گفت: کشتی‌گیران بزرگتر از من هم هستند که بخواهند نصیحت کنند و من هنوز به آن جایگاه نرسیده‌ام اما اگر بخواهم توصیه‌ای به آن‌ها کنم، این است که فقط به هدف خودشان فکر کنند. اگر واقعا هدفی دارند همه تلاش خود را بکنند و مطمئن باشند به آن می‌رسند.

انتهای پیام /