پنج‌شنبه 3 آبان 1403

یزد

یزد

خبرگزاری دانشجو

سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان گفت: "سید محمد موسوی" در آخرین دیدار مقدماتی در مقابل الریان قطر مصدوم شد و به احتمال زیاد در بازی با کویت در نخستین مسابقه مرحله نهایی، غایب بزرگ تیم خواهد بود.

خبرگزاری مهر

مشهد - دبیر هیئت شمشیربازی خراسان رضوی از کسب دو مدال نقره در بخش تیمی و انفرادی نمایندگان خراسان رضوی در مسابقات کشوری خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای 7 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای 47 و 44 درجه سانتیگراد خنک ترین و گرم ترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدر ناپایداری موسمی در 11 استان از کاهش دما در نوار شمالی و بارش باران و رعدوبرق در اکثر مناطق کشور طی اوایل هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را درباره وضعیت جوی کشور طی 5 روز آینده اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پایان مرحله گروهی در گروه اول تیم شهداب یزد با سه برد و 9 امتیاز اول شد، جاکارتا اندونزی با 2 برد و 6 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت، پاولودار قزاقستان با یک برد و سه امتیاز و تیم اسپورتینگ کویت بدون برد و امتیاز به ترتیب سوم و چهارم شدند. در گروه دوم نیز در پایان مرحله گروهی، تیم فولاد سیرجان ایرانیان با سه برد و 9 امتیاز، کم ایر افغانستان با...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این مسابقه که با حضور 300 تماشاگر برگزار شد تیم فولاد سیرجان ایرانیان در سه ست متوالی به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر16 و 25 بر 23 بر حریف قطری غلبه کرد. بیست وششمین دوره رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا با حضور 180 بازیکن خارجی از روز یکشنبه در استان یزد آغاز شده است. در این مسابقات علاوه بر شهداب یزد (میزبان مسابقات) و فولاد سیرجان...

خبرگزاری تسنیم

تیم والیبال فولاد سیرجان در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با قاطعیت تیم باسابقه الریان قطر را شکست داد تا با پیروزی به استقبال مرحله بعد برود.

وب‌گاه ورزش سه

تیم والیبال فولاد سیرجان در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با قاطعیت تیم باسابقه الریان قطر را شکست داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با شکست نماینده کویت بدون شکست به مرحله حذفی صعود کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سید محمد موسوی، مدافع میانی تیم فولاد سیرجان ایرانیان، در دیدار با نماینده قطر از ناحیه زانو احساس درد داشت و از مسابقه خارج شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

با از سرگیری روابط تهران و ریاض، مرحله جدیدی در تعاملات منطقه‌ای این دو کشور آغاز شده است. در خصوص حج عمره که به دلیل اختلافات سیاسی در سال‌های اخیر برای ایرانیان با محدودیت‌هایی همراه بود، تحولات مثبتی رخ داده است.