جمعه 15 تیر 1403

یوفا در تورنمنت‌های بزرگ سخت‌گیر است / بلینگام محروم می‌شود تا درس عبرت شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یوفا در تورنمنت‌های بزرگ سخت‌گیر است / بلینگام محروم می‌شود تا درس عبرت شود!

یک کارشناس حقوقی فوتبال به روزنامه بیلد گفت یوفا حتما جود بلینگام را محروم می‌کند تا برای دیگر فوتبالیست‌ها درس عبرت شود.

به گزارش "ورزش سه"، خوشحالی بعد از گل جود بلینگام بعد از گلی که وارد دروازه اسلواکی کرد احتمالا برای او تبعات خواهد داشت.

ستاره انگلیسی رئال مادرید در دقیقه 95 دیدار تیم ملی انگلیس مقابل اسلواکی درحالیکه تیمش 1-0 عقب بود با ضربه قیچی برگردان دروازه حریف را باز کرد. او بعد از این گل ویژه و مهم درحالیکه به سمت نیمکت حریف رو کرده بود حرکتی ناشایست انجام داد.

درحالیکه انگلیسی‌ها سعی داشتند موضوع را کم‌اهمیت جلوه دهند و خود بلینگام در توییتر نوشت که این یک شوخی با برخی دوستان صمیمی‌اش بوده و خطاب او نیمکت اسلواکی نبوده ولی دیروز یوفا با انتشار بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد:" کمیته انضباطی و اخلاق یوفا در حال تحقیقات درباره این است که آیا رفتار جود بلینگام ناقض قوانین انضباطی بوده است. اطلاعات بیشتر درباره این روند در آینده منتشر خواهد شد".

درحالیکه تیم ملی انگلیس امروز در تلاش بود تا یوفا را قانع کند که بلینگام پیش از این هم حرکات مشابهی انجام داده و این یک شوخی بین او و دوستانش بوده ولی یک کارشناس حقوقی فوتبال در گفتگو با روزنامه بیلد گفت یوفا قطعا این ستاره انگلیسی را مجازات می‌کند تا درسی برای دیگر فوتبالیست‌ها باشد.

تورستن کین‌هوفر، داور سابق و کارشناس داوری فوتبال آلمان که در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این کشور سابقه فعالیت دارد به روزنامه بیلد گفت:"حتما او مجازات خواهد شد. یوفا نمی‌تواند اجازه بدهد او قسر در برود. یوفا در تورنمنت‌های بزرگ خیلی سخت‌گیر است چون میلیونها نفر در سراسر دنیا بازی‌ها را تماشا می‌کنند. این حرکت اصلا شایسته نیست به خصوص به خاطر اینکه بچه‌ها هم تماشا می‌کنند. یوفا قطعا او را مجازات می‌کند تا برای دیگران درس عبرت شود. شاید جود بلینگام خوش‌شانس باشد و فقط جریمه مالی بشود ولی من معتقدم برای اینکه مجازات بازدارنده باشد او یک بازی محروم خواهد شد".

یوفا در تورنمنت‌های بزرگ سخت‌گیر است / بلینگام محروم می‌شود تا درس عبرت شود! 2