یک‌شنبه 1 مهر 1403

یک ایرانی مدرس تغذیه و هیدراتاسیون شد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
یک ایرانی مدرس تغذیه و هیدراتاسیون شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی مسابقه توسعه آموزش منطقه‌ای (REDT) برنامه‌ای است که برای مشارکت در فعالیت‌های آموزشی با رقابتی برای کمک به توسعه کشتی در سراسر یک منطقه طراحی شده است. پیش از مسابقه، یک دوره مربیگری سطح 3 با تأکید و تمرکز بر توسعه فلسفه مربیگری و مقدمه‌ای بر اصول، برای 15 مربی از بریتانیای کبیر، اتریش و هلند برگزار شد. دومینگز از...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی مسابقه توسعه آموزش منطقه‌ای (REDT) برنامه‌ای است که برای مشارکت در فعالیت‌های آموزشی با رقابتی برای کمک به توسعه کشتی در سراسر یک منطقه طراحی شده است. پیش از مسابقه، یک دوره مربیگری سطح 3 با تأکید و تمرکز بر توسعه فلسفه مربیگری و مقدمه‌ای بر اصول، برای 15 مربی از بریتانیای کبیر، اتریش و هلند برگزار شد.

دومینگز از ایالات متحده بهعنوان یک مربی درجه یک که در مسابقات قهرمانی قاره‌ای و جهانی مربیگری کرده است، گفت: علاوه بر کمک به مربیان برای توسعه فلسفه خود جهت مربیگری، برنامه‌ریزی عملکرد کشتی‌گیران را از طریق تجزیه و تحلیل ویدیویی، اصول دوره بندی، تغذیه و درک بهتر قوانین کشتی هدف قرار دادیم که این دوره شامل جلسات تئوری و عملی بود.

دکتر سام فلاحتی مدیر ارشد پزشکی کشتی بریتانیا که یک ایرانی‌است نیز آموزش تغذیه و هیدراتاسیون را در این دوره بر عهده داشت.

داور منتخب نماینده اتحادیه جهانی نیز جلسه‌ای را با مربیان در خصوص درک بهتر و استفاده از قوانین کشتی برگزار کرد.

مدیر اجرایی کشتی بریتانیا هدف از برگزاری این دوره آموزشی مربیگری را برای کشتی بریتانیا، توسعه دانش مربیان در مورد برنامه‌ریزی عملکرد و کمک به توسعه ورزشکاران در طولانی مدت عنوان کرد و افزود: یادگیری و بازآموزی دانش تخصصی در یک محیط سرگرم کننده، برای همه مفید است و منتظر هستیم، ببینیم چگونه این یادگیری به بهبود ورزشکاران جوان ما می‌انجامد.

وی افزود: پس از اتمام موفقیت آمیز هر دو سطح 1 و 2 دوره مربیگری توسط اتحادیه جهانی کشتی، مشتاقانه منتظر فرصت شرکت در دوره UWW سطح 3 که در منچستر برگزار شد، بودیم تا برنامه‌ریزی، تجزیه و تحلیل ویدیو، توسعه فلسفه مربیگری، ارزیابی مسابقات کشتی آزاد، فرنگی و کشتی زنان و همچنین تغذیه و آبرسانی برای کشتی توسعه یافته‌تر کسب کنیم.

انتهای پیام /