یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

یک تصمیم عجیب مانع سومین گل لیورپول / تیلور و سوتی که در لیگ سه ایران هم قفل بود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یک تصمیم عجیب مانع سومین گل لیورپول / تیلور و سوتی که در لیگ سه ایران هم قفل بود!

اشتباه باورنکردنی آنتونی تیلور، داور انگلیسی، شاید پیروزی و سه امتیاز مهم را از لیورپول گرفته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی وست هم روبروی این تیم به میدان رفت و با تساوی 2-2 متوقف شد تا عملا شانسش را برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات از دست بدهد.

این دیدار پر از حواشی و جنجال‌های عجیب و باورنکردنی مانند درگیری محمد سلام و یورگن کلوپ در کنار زمین به هنگام ورود این ستاره مصری به میدان به عنوان بازیکن تعویضی بود اما اتفاق عجیب دیگری هم در زمین رخ داد که فریاد اعتراض نسبت به داوری در لیگ برتر انگلیس را بار دیگر بلند کرد.

یکی از بهترین شانس‌های لیورپول برای پیروزی در این دیدار زمانی رقم خورد که کودی خاکپو با استفاده از اشتباه دروازه‌بان وستهم در موقعیت در اختیار گرفتن توپ و باز کردن دروازه در محوطه جریمه قرار گرفت اما سوت تیلور احتمال گلزنی این مهاجم هلندی را به صفر رساند.

این لحظه عجیب و باورنکردنی برای بازیکن لیورپول بود که ناباورانه علت این سوت را از تیلور سوال می‌کرد. اتفاقی که می‌تواند یکی از مهم‌ترین اشتباهات داوری این فصل لیورپول لقب بگیرد. در ادامه این صحنه را به صورت کامل بررسی می‌کنیم.

اتفاق عجیبی که در طول بازی روز گذشته رخ داد این بود که خطایی از سوی بازیکنان لیورپول در هنگام ارسال ضربه کرنر روی آرئولا انجام شد.

آنتونی تیلور اعلام کرد که بازی باید ادامه پیدا کند و در نهایت همین اتفاق رخ داد.

آرئولا توپ را برای دقایقی در اختیار داشت، یپش از آن که آن را برای ارسال ضربه پرتاب کند و این تصور به وجود آمد که شاید او فکر کرده که ضربه آزاد اعلام شده است.

با توجه به این که سوتی زده نشده بود، خاکپو این حق را داشت که به دنبال توپی که حالا در بازی به جریان افتاده بود برود.

اما در همین لحظه بود که تیلور به دلیل نامشخصی در سوتش دمید.

این داور سرشناس انگلیسی از پزشکان خواست به زمین بیایند و به نظر می‌رسید صرفا این کار را کرده تا این واقعیت که بدون هیچ دلیل سوت زده را پنهان کند و وانمود کرد که آرئولا نیاز به درمان پزشکی دارد و به نظر می‌رسد که حتی به او گفت باید روی زمین بخوابد تا پزشکان درمانش کنند، در حالی که این دروازه‌بان هیچ مشکلی نداشت.

بازی با دراپ بال از سر گرفته شد و اینطور وانمود شد که درمان آرئولا دلیل متوقف کردن این بازی بوده است تا لحظه بسیار عجیب و غیرقابل باوری در جریان این بازی رقم بخورد که حالا اعتراض شدید هواداران لیورپول را به همراه داشته است.

یک تصمیم عجیب مانع سومین گل لیورپول / تیلور و سوتی که در لیگ سه ایران هم قفل بود! 2
یک تصمیم عجیب مانع سومین گل لیورپول / تیلور و سوتی که در لیگ سه ایران هم قفل بود! 3
یک تصمیم عجیب مانع سومین گل لیورپول / تیلور و سوتی که در لیگ سه ایران هم قفل بود! 4
یک تصمیم عجیب مانع سومین گل لیورپول / تیلور و سوتی که در لیگ سه ایران هم قفل بود! 5