دوشنبه 16 مهر 1403

یک ماه باورنکردنی پیش‌روی قرمزها / ماراتن وحشتناکی است ولی لیورپول قهرمانی می‌خواهد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
یک ماه باورنکردنی پیش‌روی قرمزها / ماراتن وحشتناکی است ولی لیورپول قهرمانی می‌خواهد

ویرژیل فن‌دایک از برنامه فشرده بازی‌های لیورپول شکایت کرده، ولی می‌گوید شاگردان اشلوت تا آخرین روز برای قهرمانی می‌جنگند.

به گزرش "ورزش سه"، لیورپول در ماه آینده یک ماراتن سخت و ترسناک در پیش دارد. قرمزها باید در یک بازه زمانی کوتاه به مصاف تیم‌هایی مثل چلسی، لایپزیش، آرسنال، برایتون، لورکوزن و استون‌ویلا بروند.

ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان لیورپول، که به‌زودی مثل خیلی دیگر از لیورپولی‌ها باید در بازی‌های ملی هم شرکت کند به این برنامه فشرده و سخت به شدت اعتراض کرد. با این حال فن‌دایک گفت لیورپول از چیزی نمی‌ترسد و تا روز آخر و لحظه آخر برای قهرمانی می‌جنگد.

فن‌دایک گفت: "ما به دنبال بهتر شدن هستیم و از چالش استقبال می‌کنیم. برنامه بازی های آنقدر فشرده است که واقعا باورکردنی نیست. این‌همه بازی سخت در چنین زمان کوتاهی مگر ممکن است؟ با این حال اهل بهانه‌گیری نیستیم. تا همین جا امتیازهای زیادی جمع کردیم و به جمع کردن امتیاز ادامه می‌دهیم. کسی نیست که نداند بعد از فیفا دی چه بازی‌های سختی در پیش داریم، ولی حالا که کاری از دست‌مان ساخته نیست؛ چرا از آنها لذت نبریم؟ من و همه بچه‌ها تا آخرین لحظه و آخرین روز برای قهرمانی می‌جنگیم".

لیورپول در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر ایستاده است. قرمزها با سرمربی جدیدشان، آرنه اشلوت، از هفت بازی اول فصل شش پیروزی به دست آورده و نشان داده‌اند از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می‌آیند.

یک ماه باورنکردنی پیش‌روی قرمزها / ماراتن وحشتناکی است ولی لیورپول قهرمانی می‌خواهد 2