دوشنبه 16 مهر 1403

یک یونایتدی جانشین صلاح در لیورپول؟

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
یک یونایتدی جانشین صلاح در لیورپول؟

آرنه اسلوت مهاجم سابق منچستریونایتد را به عنوان جانشین محمد صلاح در نظر گرفته است.

به گزارش مشرق، پس از آنکه پرونده قضایی علیه مهاجم پیشین منچستریونایتد و کنونی مارسی مختومه شد، این بازیکن به میادین مسابقه برگشت. گرین‌وود پس از پنج گل و یک پاس گل در هفت بازی اولش در لیگ فرانسه نشان داد به دوران اوج برگشته است و در حال حاضر تیم‌های زیادی از جمله بارسا خواستار جذبش شده‌اند. لیورپول نیز ممکن است وارد رقابت برای امضای قرارداد با او شود. از قرار معلوم آرنه اسلوت، گرین‌وود را جایگزین احتمالی محمد صلاح می‌داند که قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد. بارسلونا برای خرید این بازیکن انگلیسی محدودیت مالی دارد و لیورپول می‌خواهد از این فرصت استفاده کند و او را به خدمت بگیرد.

مهاجم انگلیسی کاملاً در برنامه‌های آتی قرمزها قرار خواهد داشت؛ چنانکه سرمربی هلندی لیورپول معتقد است میسون گرین‌وود زیر نظرش می‌تواند به یکی از بازیکنان بزرگ لیگ برتر تبدیل شود و به همین خاطر به دنبال خرید این بازیکن 23ساله است.

گرین‌وود که 129 بازی و 35 گل برای منچستریونایتد به ثبت رسانده بود به دلیل پرونده قضایی از جمع شیاطین سرخ کنار گذاشته شد و بعد از مدتی حالا در تیم مارسی در لیگ یک فرانسه توپ می‌زند. المپیک مارسی با قراردادی به ارزش 27 میلیون پوند این بازیکن را به خدمت گرفت. قرارداد میسون گرین‌وود با مارسی هم تا سال 2029 اعتبار دارد و باید دید سران این تیم فرانسوی در ازای چه مبلغی تمایل به فروش این بازیکن خواهند داشت.