جمعه 10 فروردین 1403

‌برگزاری نشست کمیسیون ورزشکاران با حضور رئیس و دبیرکل کمیته المپیک

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
‌برگزاری نشست کمیسیون ورزشکاران با حضور رئیس و دبیرکل کمیته المپیک

نشست کمیسیون ورزشکاران با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک با حضور محمود خسروی وفا رئیس، مهین فرهادی زاد نائب رئیس و رئیس کمیسیون های کمیته و مناف هاشمی دبیرکل در محل کمیته برگزار شد.

محمد بیداریان سخنگوی کمیسیون ورزشکاران در خصوص نشست فوق گفت: در ابتدا مصطفی نودهی دبیر کمیسیون از حضور آقایان خسروی وفا، هاشمی و فرهادی زاد در این نشست و حمایت های همه جانبه شان از کمیسیون ورزشکاران در راستای کمک به جامعه ورزش قهرمانی تشکر کرد.

وی تصریح کرد: این نشست بصورت حضوری و مجازی برگزار شد که دبیرکمیسیون ابتدا گزارشی در خصوص عملکرد و برنامه های پیش رو و همچنین مصوباتی که نیاز به تایید مجدد مسئولان کمیته ملی المپیک و هیات اجرایی دارد، ارائه و در ادامه اعضای کمیسیون دغدغه ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون ورزشکاران در ادامه ابراز داشت: در این نشست رئیس و دبیر کل محترم کمیته مباحثی را مطرح و اعلام کردند که با تصویب هیئت اجرایی از ابتدای سال آینده کمک هزینه المپین ها افزایش سه برابری خواهد داشت و همچنین هر کدام از اعضای کمیسیون ورزشکاران با توجه به علاقه شان می توانند در سایر کمیسیون های کمیته ملی المپیک حضور داشته باشند.

در این نشست مصطفی نودهی، بهداد سلیمی، ذبیح الله پورشیب، محمد بیداریان، شهربانو منصوریان، ثریا آقایی بصورت حضوری و مجتبی عابدینی، احسان حدادی، امین بداغی، نجمه خدمتی و فرزانه فصیحی بصورت آنلاین حضور داشتند.