پنج‌شنبه 19 مهر 1403

120 میلیارد ریال به حوزه راهداری اختصاص یافت

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، اسدالله جلال زاده سه شنبه شب در حاشیه نشست مشترک معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، بیان کرد: طی این نشست بالغ بر 120 میلیارد ریال به حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اختصاص یافت.

وی با اشاره به نقش مهم راه‌ها در حفظ امنیت جاده‌ای اظهار کرد: هر ساله به شکل مستمر در طول سال اقداماتی از جمله انواع روکش‌های آسفالت، لکه گیری و چاله پرکنی انجام می‌شود تا ضمن بهبود وضعیت راه‌ها و نگهداری مناسب آن‌ها، از خرابی بیشتر هم جلوگیری شود.

جلال زاده بیان کرد: با توجه به تلاش‌های فراوان انجام شده توسط عوامل راهداری استان سعی شده تمامی محورهای شریانی و اصلی استان از لحاظ ایمنی فراتر از استانداردهای ابلاغی باشند.

گفتنی است؛ این دیدار به منظور بررسی نیازهای استان در حوزه راهداری و حمل و نقل با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، معاون راهداری، معاون ساخت و نگهداری راه‌های فرعی و روستایی، نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی برگزار شد.