دوشنبه 16 مهر 1403

14 واحد نانوایی متخلف در استان قزوین پلمب شد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
14 واحد نانوایی متخلف در استان قزوین پلمب شد

مهدی ورسته گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 260 پرونده تخلف صنفی با موضوع گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و نان و قاچاق تشکیل شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی ورسته در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 260 پرونده تخلف صنفی با موضوع گران فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و نان و قاچاق تشکیل شده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

وی افزود: تعداد بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای نانوایی در این مدت 2 هزارو 480 مورد بوده که این روند همچنان با کمک بازرسان قرارگاه امنیت غذایی و بسیج اصناف در حال اجرا است. مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: از تعداد کل بازرسی‌های صورت گرفته 75 پرونده در قزوین، 60 پرونده بویین زهرا، 52 پرونده تاکستان، 46 پرونده البرز، 14 پرونده آوج و 13 پرونده مربوط به شهرستان آبیک بوده است. ورسته ابراز کرد: به منظور جلوگیری از بروز تخلف در واحدهای نانوایی قرار شده تا نظارت‌ها به صورت مستمر صورت پذیرد. وی ابراز کرد: تاکنون 650 دستگاه کارتخوان هوشمند در واحدهای نانوایی نصب شده، که بنا داریم تا پایان خردادماه تمامی واحدهای نانوایی به این دستگاه‌ها مجهز شوند. مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در پایان گفت: استان قزوین دارای یک هزار و 734 واحد نانوایی است که از این میان 133 واحد آزادپزهستند. انتهای پیام /