یک‌شنبه 8 مهر 1403

14 کیلومتر از راه روستایی منطقه وزکور کوهدشت آسفالت می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
14 کیلومتر از راه روستایی منطقه وزکور کوهدشت آسفالت می‌شود

حجت‌الاسلام مبلغی گفت: 14 کیلومتر از راه روستایی منطقه وزکور تا پایان امسال آسفالت می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: جاده و راه نقش مهمی در توسعه مناطق دارد، بسیاری از کاستی‌ها و محرومیت‌هایی که در شهرستان های کوهدشت و رومشکان وجود دارد در همین حوزه می باشد.

وی افزود: بسیاری از راه ها نیاز به آسفالت، روکش و تعریض و همچنین بسیاری از پل‌هایی که در جریان سیل گذشته از بین رفته اند نیازمند بهسازی هستند که در این زمینه توجه ویژه از سوی مسئولان ذی‌ربط می طلبد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس عنوان کرد: کارهای زیرساختی خوبی در مناطق روستایی آغاز شده و صورت گرفته است، از سوی وزارت راه نیاز است اعتبار مناسبی برای راه های مربوط به کوهدشت و رومشکان در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به نتایج سفر معاون وزیر راهداری به کوهدشت، تصریح کرد: در بازدیدی که از منطقه محروم وزکور داشتیم مصوب شد حدود 14 کیلومتر از این منطقه تا پایان امسال آسفالت شود و در مرحله بعد بخش دیگری از آن آسفالت گردد.

مبلغی گفت: منطقه وزکور به لحاظ آنتن دهی مخابراتی و گازرسانی مشکلاتی دارد که در این راستا اقدامات لازم درحال انجام است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان با اشاره به ضرورت نگاه ویژه وزارت راه در تخصیص اعتبارات مناسب برای راه های مربوط به کوهدشت و رومشکان، بیان کرد: راه و جاده محور توسعه در هر نقطه ای است، در راستای رفع مشکلات این حوزه نهایت تلاش خود برای خدمت رسانی به مردم را خواهیم داشت و امیداوریم وضعیت بهتری را نیز در آینده نزدیک شاهد باشیم.

انتهای پیام /