دوشنبه 16 مهر 1403

140 دهنه پل در لرستان احداث می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
140 دهنه پل در لرستان احداث می‌شود

بروجرد - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: 140 دهنه پل در این استان احداث می شود که بیش از 85 درصد آنها در حال تکمیل است.

عباس شرفی عصر شنبه در مراسم افتتاح پل شهدای دانش آموز بروجرد افزود: علاوه بر احداث پل ها در استان، 200 کیلومتر روکش آسفالت در استان در حال انجام است که 60 کیلومتر از آن طی یک ماهه اخیر انجام شده و امیدواریم تا شهریور ماه نیز پایان یابد.

شرفی با اشاره به ایمن سازی محورهای استان بیان کرد: 65 کیلومتر پروژه ایمن سازی جاده ها در راستای اجرای طرح ابرار در دست اجرا است که در شهریور ماه به بهره‌برداری می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان افزود: پروژه های سیل در بروجرد بین 90 تا 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام بروجرد اضافه کرد: 2 پروژه آسفالت به مبلغ 200 میلیارد ریال، تقاطع غیر همسطح کشتارگاه، پادگان مهندسی بروجرد و پروژه های سیل در بروجرد در دست اجرا هستند.

شرفی با اشاره به بهره برداری پل شهدای دانش آموز افزود: عملیات اجرایی این پروژه در سال 92 آغاز شد و 2 کارفرما با 2 پیمانکار را تغییر داد که در نهایت پارسال به راهداری واگذار شد و قرار بود تا پایان سال قبل به بهره برداری برسد اما عواملی سبب وقفه در اجرای کار شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: 140 میلیارد ریال قرارداد این پروژه منعقد شد و با 25 درصد آن حدود 170 میلیارد ریال هزینه شد.

*س_برچسب‌ها_س*