سه‌شنبه 17 مهر 1403

2 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شیروان توزیع شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
2 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شیروان توزیع شد

بجنورد - ایرنا - فرمانده سپاه شیروان گفت:2 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این شهرستان به مناسبت اربعین پنجشنبه شب تهیه و توزیع شد.

سرهنگ عباسعلی ریحانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تهیه و توزیع غذاها به همت آستان مقدس امامزاده غیبی (ع)، گروه های جهادی منتظران مهدی (عج) و مهر قائم و با همکاری بسیج حضرت ولیعصر (ع) صوررت گرفت.

وی گفت: اطعام نیازمندان یکی از ویژگی‌های ائمه معصومین بوده و سفارش بسیاری در روایات به آن شده است، از این رو، گروه های جهادی اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان کردند که این امر به صورت داوطلبانه بوده است.

سرهنگ ریحانی با قدردانی از کمک های مزبور و با بیان اینکه سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص همدلی، مواسات و کمک مومنانه چراغ راه همه نیک اندیشان قرار گرفت، افزود: خیزش سراسری در این زمینه ایجاد شد.

به گفته وی هشت هزار و 500 بسته معیشتی نیمه نخست امسال و در 2 مرحله بین افراد محروم و نیازمند این شهرستان خراسان شمالی توزیع شد.

همچنین 110 هزار پرس غذای گرم در بین ساکنان مناطق آسیب پذیر و حواشی شهر توزیع شد که این کمک ها توسط حوزه های بسیج، پایگاه های خیرین، اصناف، نیروهای جهادی و دفتر امام جمعه انجام شد.

از سویی با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس 900 بسته نوشت افزار هم که هر بسته آن یک میلیون ریال ارزش داشت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

استان خراسان شمالی از مردادماه امسال در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س*