سه‌شنبه 3 مهر 1403

20 گل از ستاره‌های شمسایی در مرحله گروهی؛/ ایران - برزیل: زهردار‌ترین خط حمله جام جهانی 2024

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
20 گل از ستاره‌های شمسایی در مرحله گروهی؛/ ایران - برزیل: زهردار‌ترین خط حمله جام جهانی 2024

تیم ملی فوتسال ایران، با 20 گل زده در دور گروهی جام جهانی 2024، پس از قدرتمندترین تیم رقابت‌ها برزیل، دومین تیم زهردار آوردگاه بزرگ به شمار می‌رود

به گزارش ورزش سه، یک هشتم نهایی جام جهانی از امروز با دیدار تیم‌های برزیل و کاستاریکا کلید می‌خورد و 16 تیم راه یافته به این مرحله از حریفان خود تا نبرد پایانی شناخت دارند. تیم ملی فوتسال ایران که خود را برای صف‌آرایی با مراکش بهترین تیم جهان در سال 2023 آماده می‌کند، برای نخستین بار به عنوان صدرنشین گروهش صعود کرد و همچنین با 20 گل زده پس از برزیل به عنوان ترسناک‌ترین خط هجومی رقابت‌ها محسوب می‌شود.

شاگردان شمسایی در مرحله گروهی، 7 بار دروازه ونزوئلا را فرو ریختند، 9 مرتبه گواتمالا را گلباران کردند و همچنین در دیدار پایانی با چهار گل فرانسه را درهم کوبیدند. اگرچه که تیم ملی برای اولین در سید یک قرار گرفت و با قرعه‌هایی آسان‌تری نسبت به اردوار گذشته روبه‌رو شد، اما به هر حال خط حمله نیشداری را به رخ رقبا کشید.

سالار آقاپور، با شش گل زده بهترین گلزن تیم ملی فوتسال ایران تا به اینجای رقابت‌ها به شمار می‌رود و همچنین بهروز عظیمی، مهدی کریمی و سعید احمدعباسی با سه گل، گلزنان بعدی شمسایی بوده‌اند.

تیم ملی فوتسال ایران روز پنج شنبه از ساعت 16 در. استادیوم یونیورسال بخارا به مصاف مراکش قهرمان آفریقا خواهد رفت

20 گل از ستاره‌های شمسایی در مرحله گروهی؛/ ایران - برزیل: زهردار‌ترین خط حمله جام جهانی 2024 2
20 گل از ستاره‌های شمسایی در مرحله گروهی؛/ ایران - برزیل: زهردار‌ترین خط حمله جام جهانی 2024 3