چهارشنبه 4 مهر 1403

200 میلیون یورو برای 5 بازی / نیمار حوصله الهلال را سر برده، تو فقط ضرر بودی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
200 میلیون یورو برای 5 بازی / نیمار حوصله الهلال را سر برده، تو فقط ضرر بودی!

هر روز دیرتر برگشتن نیمار به الهلال ضرر مالی باشگاه عربستانی را بیشتر می‌کند. ستاره 200 میلیون یورویی تا حالا فقط پنج بازی انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، در زمین تمرین باشگاه الهلال که حدود 40 دقیقه رانندگی با مرکز شهر ریاض فاصله دارد چند کودک منتظرند تا ستاره محبوب‌شان نیمار را از نزدیک ببینند. ولی در الهلال همه مثل آنها تماما شیفته نیمار نیستند. کم کم نشانه‌های عصبی شدن و خشم را می‌شود در مدیران باشگاه دید.

یکی از کارکنان باشگاه در مجموعه ترمینی این تیم گفت که الهلال کم کم به این نتیجه می‌رسد که در خرید نیمار اشتباه کرده. او قرار بود در رقابت با النصر وزنه‌ای در حد کریستیانو رونالدو باشد ولی الهلال تنها در پنج بازی او را با پیراهنش در زمین دیده است.

از روز 17 اکتبر سال گذشته که نیمار رباط صلیبی پاره کرد او تا امروز در هیچ مسابقه‌ای به زمین نرفته است. با اینکه نیمار معتقد است آماده بازی است ولی ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، این را قبول ندارد و منابع مارکا در الهلال به این روزنامه گفتند به نظر می‌رسد حداقل تا یک ماه آینده شاهد بازی کردن ستاره برزیلی نخواهیم بود.

در این گزارش اشاره شده که تنها علت عصبانیت مدیران الهلال از نیمار مصدومیت او نیست. ستاره برزیلی ظاهرا در جریان تمرین‌ها رفتاری دارد که به مذاق مدیران عربستانی خوش نمی‌آید. آنها از برخی پستهای او در شبکه‌های اجتماعی هم ناراحت شده‌اند.

باشگاه الهلال نیمار را در این فصل در لیست لیگ عربستان ثبت نکرده. این باشگاه طبق قانون هشت هسمیه خارجی بالای 23 سال دارد و رنان لودی به عنوان هشتمین سهمیه وارد لیست شد. آنها طبق قانون تا ماه ژانویه نمی‌توانند لیست‌شان را تغییر بدهند.

ژرژ ژسوس دیشب در نشست خبری خود این را تایید کرد و گفت معتقد است نیمار تا ژانویه شرایط بازی در مسابقات رسمی را پیدا نخواهد کرد. او اشاره کرد که برای تصمیم‌گیری نیاز به مدارک صریح از طرف کادر پزشکی دارد.

البته نیمار ممکن است پیش از ژانویه پا به توپ بشود. او با اینکه در لیست الهلال برای لیگ روشن نیست ولی می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. الهلال در روزهای اول نوامبر در ریاض به مصاف استقلال می‌رود و در ماه فوریه در شهر خودش میزبان پرسپولیس است.

200 میلیون یورو برای 5 بازی / نیمار حوصله الهلال را سر برده، تو فقط ضرر بودی! 2