چهارشنبه 18 مهر 1403

25 آذر؛ برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال به‌صورت «آنلاین»!

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
25 آذر؛ برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال به‌صورت «آنلاین»!

فدراسیون فوتبال بنا دارد بار دیگر مجمع خود را به صورت غیرحضوری برگزار کند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته پیامی به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال ارسال و اعلام شد که مجمع عمومی این فدراسیون روز 25 آذر سال جاری برگزار خواهد شد. این مجمع به صورت آنلاین برگزار می‌شود و به هر عضو مجمع یک نام کاربری و رمز ورود اختصاصی ارسال شده تا با ورود به سامانه به صورت آنلاین در این جلسه شرکت کند.

برگزاری مجامع به صورت برخط از زمان فراگیری ویروس کرونا اوج گرفت و در آن تمام نشست‌ها و جلسات به صورت غیرحضوری برگزار می‌شد. با پایان همه‌گیری کرونا اما شرایط به حالت سابق برگشت و نشست‌ها، جلسات و مجامع به صورت حضوری تشکیل شد. با این وجود فدراسیون فوتبال رویه خود را تغییر نداده و همچنان روی برگزاری نشست‌های آنلاین اصرار دارد کمااینکه در چند بار اخیر نیز چنین روشی را به کار برده بود.

اکنون پرسش این است که دلیل این موضوع چیست؟ چرا فدراسیون همچنان ترجیح می‌دهد مجامع را غیرحضوری برگزار کند؟ مگر چه اتفاقاتی قرار است در جلسه حضوری رخ دهد که فدراسیون چنین روشی را برگزیده است؟ اینکه به خاطر هزینه‌ها چنین کاری صورت گرفته هم قابل قبول نیست چرا که در فوتبالی که این همه خرج آن می‌شود، برگزاری یک جلسه خیلی کار دشواری به شمار نمی‌رود.

با شرایط کنونی بیم آن می‌رود که انتخابات فدراسیون فوتبال در اسفندماه سال جاری نیز به صورت آنلاین برگزار شود!

پیشنهاد فدراسیون به AFC؛ ترتیب بازی ایران و قطر را عوض کنید