شنبه 7 مهر 1403

260 نفر خود را نامزد ریاست سازمان بهزیستی کردند

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
260 نفر خود را نامزد ریاست سازمان بهزیستی کردند

وزات رفاه در فراخوانی اعلام کرده که افراد کارآمد برای ریاست سازمان بهزیستی ثبت‌نام کنند و در این فرایند 266 نفر در مهلت مقرر ثبت‌نام کرده‌اند وزات رفاه در فراخوانی اعلام کرده که افراد کارآمد برای ریاست سازمان بهزیستی ثبت‌نام کنند و در این فرایند 266 نفر در مهلت مقرر ثبت‌نام کرده‌اند به گزارش عرشه آنلاین در تاریخ پانزدهم شهریور ماه 1403 برای انتخاب ریاست جدید سازمان بهزیستی در دولت چهاردهم...

وزات رفاه در فراخوانی اعلام کرده که افراد کارآمد برای ریاست سازمان بهزیستی ثبت‌نام کنند و در این فرایند 266 نفر در مهلت مقرر ثبت‌نام کرده‌اند

به گزارش عرشه آنلاین در تاریخ پانزدهم شهریور ماه 1403 برای انتخاب ریاست جدید سازمان بهزیستی در دولت چهاردهم فراخوانی با عنوان "انتخاب رئیس سازمان بهزیستی کشور" اعلام شد.

در این فراخوان آمده بود: "در راستای اهداف دولت و به منظور شایسته‌گزینی و عدالت در مناصب، ایجاد زمینه شکوفایی استعدادهای برتر، تقویت وفاق، افزایش مشارکت مردم و نخبگان در مدیریت کشور، بدینوسیله از تمامی بانوان گرامی و آقایان ارجمند که واجد شرایط عمومی ذیل برای تصدی ریاست سازمان بهزیستی کل کشور هستند، دعوت به عمل می‌آید تا مشخصات فردی، سوابق علمی و اجرایی خود (رزومه) را به آدرس الکترونیک درج شده در این فراخوان تا پایان وقت اداری روز سه شنبه (20 شهریورماه 1403) ارسال فرمایند."

266 نفر در مهلت مقرر تا (20 شهریور 1403) سوابق‌شان را ارسال کردند و 28 نفر دارای شرایط عمومی و تأیید شده برای ورود به مرحله دوم تشخیص داده شدند.

در مجموع 266 مورد شامل 55 زن (7/20) و 211 مرد (79/3 درصد) مشخصات شخصی، تحصیلی، سابقه فعالیت و... را برای این فراخوان ارسال کردند. 207 نفر از افراد ارسال‌کننده مشخصات از گروه سنی بالای 1340 تا بعد از گروه سنی 1376 بودند.

این درحالیست که تاکنون هیچ اطلاعات جدیدی از افراد راه‌یافته به مرحله پایانی اعلام نشده است و مشخص نیست که افراد در کمیته بررسی سوابق چه مواردی را مورد بررسی قرار می‌دهند. هر چند که بسیاری از افراد سرشناس و مدیران سابق و اسبق بهزیستی نسبت به این فرایند نقد داشته و آن را نوعی از شواف رسانه‌ای می‌دانند.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی وزارت رفاه قرار است طی دو هفته آینده ریاست سازمان بهزیستی اعلام شود.

منبع: تسنیم --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

260 نفر خود را نامزد ریاست سازمان بهزیستی کردند 2