سه‌شنبه 10 مهر 1403

30000 نفر در نوبت اعزام به عمره مفرده

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
30000 نفر در نوبت اعزام به عمره مفرده

رضایی معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت درباره اعزام زائران عمره مفرده به سرزمین وحی اظهار کرد: تاکنون حدود 71 هزار نفر در سامانه سازمان حج و زیارت ثبت‌نام و اطلاعات خود را تکمیل کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، حدود 30 هزار نفر علاوه بر تکمیل اطلاعات، کاروان‌های خود را نیز انتخاب کرده و وجه مربوطه را واریز کرده‌اند. این افراد اکنون در نوبت اعزام قرار دارند و از 16 ایستگاه پروازی پیش‌بینی شده، عازم مکه و مدینه خواهند شد.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت تصریح کرد: تا به امروز بیش از 6 هزار نفر به عمره مفرده مشرف شده‌اند و اعزام‌ها مطابق با جدول زمان‌بندی و توافقات انجام‌شده با شرکت‌های مجری در حال انجام است.

وی افزود: متقاضیان و علاقه‌مندان به سفر عمره، و همچنین افرادی که قبوض ثبت‌نام در اختیار دارند، می‌توانند بر اساس اولویت‌های اعلام‌شده به پرتال سازمان حج و زیارت مراجعه کنند یا به دفاتر خدمات زیارتی که در سراسر کشور فعال هستند، رجوع کرده و از شرایط سفر مطلع شوند.

وی اضافه کرد: متقاضیان و علاقه‌مندان به سفر عمره، و همچنین افرادی که قبوض ثبت‌نام در اختیار دارند، می‌توانند بر اساس اولویت‌های اعلام‌شده به پرتال سازمان حج و زیارت مراجعه کنند یا به دفاتر خدمات زیارتی که در سراسر کشور فعال هستند، رجوع کرده و از شرایط سفر مطلع شوند.