پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری مهر

مدیر اهل سنت بعثه مقام معظم رهبری گفت: پاداش مجاهد در راه خدا پیروزی و نصر الهی است.

خبرگزاری مهر

سرپرست حجاج ایرانی در دیدار با خانواده شهید امیرعبداللهیان گفت: ادب و تواضع چشمگیر از اخلاق فردی و مدیریتی شهید امیرعبدالهیان بود.

خبرگزاری تسنیم

تاکنون بیش از 10 هزار عمره‌گزار ایرانی به عربستان اعزام شده‌اند و طبق برنامه‌ریزی سازمان حج و زیارت قرار است تا پایان عملیات عمره کنونی که فروردین 1404 خواهد بود، 170 هزار نفربه سرزمین وحی اعزام شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست امروز شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد. غلامرضا رضایی درباره اعزام زائران عمره جاری افزود: از روز سه شنبه (17 مهر) روزانه بیش از هزار عمره گزار از طریق 16 ایستگاه پروازی به سرزمین وحی مشرف می‌شوند. وی افزود: با توجه به دوبرا...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی سازمان حج و زیارت، اعلام شد که طبق برنامه ریزی از فردا با اختصاص یک هواپیمای دیگر برای انتقال زائران، روزانه 4 پرواز به عربستان انجام خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اعلام شرایط حج آینده از سوی وزارت حج عربستان سعودی، بر لزوم برنامه‌ریزی هوشمندانه برای برگزاری حجی آبرومند و در شأن ایران تأکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جعفر یازرلو روز پنجشنبه درباره آخرین وضعیت نشست و برخاست پروازها در فرودگاههای کشور اظهار داشت: مسافران می‌توانند برنامه پروازی خود را از شرکت هواپیمایی مربوط پیگیری و از انجام سفر قبل از عزیمت به فرودگاه اطمینان حاصل کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سازمان حج و زیارت درباره آخرین وضعیت سفر عمره با توجه به لغو پروازهای خارجی ایران تا 5 صبح پنجشنبه 12 مهرماه، گفت: با توجه به شرایط پیش‌آمده، پروازهای امروز کاروان‌های عمره در رفت و برگشت لغو شده است و درحال پیگیری وضعیت پروازهای فردا هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سازمان حج و زیارت درباره آخرین وضعیت سفر عمره با توجه به لغو پروازهای خارجی ایران تا 5 صبح پنجشنبه 12 مهرماه، گفت: با توجه به شرایط پیش‌آمده، پروازهای امروز کاروان‌های عمره در رفت و برگشت لغو شده است و درحال پیگیری وضعیت پروازهای فردا هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غلام‌رضا رضایی گفت: قرار بود کاروان‌های عمره که سفرشان به پایان رسیده است، از جده به ایران بازگردند که با توجه شرایط پیش آمده و لغو تمام پروازها، این گروه در همان عربستان در هتل اسکان داده شدند و زائرانی که از شهرستان‌ها به تهران آمده بودند و قرار بود امروز عازم جده شوند، در هتل اسکان داده شده‌اند تا محدودیت پروازها رفع شود.

خبرگزاری مهر

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: سید مقاومت در دل‌ها حکومت می‌کرد و کسی که بر دل‌ها حکومت می‌کند پایدار خواهد شد

خبرگزاری مهر

رییس سازمان حج و زیارت با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان و دیدار با نماینده حزب‌الله در تهران شهادت «سیدحسن نصرالله» را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان و دیدار با نماینده حزب‌الله در تهران شهادت «سیدحسن نصرالله» را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان