یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

3.5 میلیون یورو، هدیه فوتبال به سیل‌زدگان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
3.5 میلیون یورو، هدیه فوتبال به سیل‌زدگان

یک مسابقه فوتبال خیریه با حضور بازیکنان مشهور سابق، بیش از 3.5 میلیون یورو برای قربانیان سیلی که اسلوونی را ویران کرده، جمع آوری کرد.

به گزارش ورزش سه، با ابتکار الکساندر چفرین رئیس اسلوونیایی یوفا روز گذشته یک دیدار دوستانه با بازی ستارگان سابق فوتبال در ورزشگاه استوسیس و با حضور 16000 تماشاگر برگزار شد.

مسابقه بین دو تیم با پیراهن‌های آبی و قرمز برگزار شد. آبی پوشان در دیداری که 60 دقیقه به طول انجامید با نتیجه 5 بر 4 در مجموع مقابل حریف سرخ پوش خود در ضربات پنالتی پیروز شدند.

تیم آبی: جانلوئیجی بوفون، پائولو مالدینی، اریک آبیدال، ودران کورلوکا، زلاتان ابراهیموویچ، خاویر زانتی، داوور شوکر، زوونیمیر بوبان، کلارنس سیدورف، میران پاولین، پردراگ میاتوویچ، میروسلاو کلوزه، دیمیتران سِرباتوف، کوبیاسویلی، میلیوی نواکویچ و مارکوس تاوارس.

تیم قرمز: فابیو کاپلو، دیوید جیمز، داریو سرنا، نمانیا ویدیچ، میکائیل سیلوستره، برانکو ایلیچیچ، آسانوویچ، روبرت پیرس، لوئیس فیگو، الیور بیرهوف، آندری شوچنکو، میلنکو آسیموویچ، حمید آلتین توپ، میسو بریکو، بویان جوک، دژان ساویویچ، ماریو مانژوکیچ، جورجیوس کاراگونیس و ایویکا اولیچ.

سیل و باران شدیدی که در اوایل ماه آگوست گذشته در اسلوونی بارید، به زیرساخت‌ها، ساختمان‌ها و کشاورزی آسیب وارد کرد و عواید این دیدار دوستانه که نزدیک به 3.5 میلیون یورو بود برای کمک به حادثه دیدگان اختصاص یافت.

3.5 میلیون یورو، هدیه فوتبال به سیل‌زدگان 2