دوشنبه 7 آبان 1403

45 پروژه عمرانی در خرم آباد فعال است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
45 پروژه عمرانی در خرم آباد فعال است

دریکوند گفت: 45 پروژه عمرانی در سطح شهر خرم آباد فعال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید دریکوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با روی کار آمدن این دوره از شورا، یکی از مهمترین موضوعات و دغدغه ها، پروژه های عمرانی بود که با رکودی همراه بودند که این مهم در دستور کار قرار گرفت و تلاش شد تا به عنوان یکی از اولویت ها در شورا بتوانیم چهره شهر را تغییر دهیم.

وی افزود: در حال حاضر 45 پروژه عمرانی در سطح شهر خرم آباد فعال است که بخشی از پروژه ها جدید تعریف شده و برخی از پروژه ها مربوط به قبل می باشد که در حال تکمیل است.

نائب رئیس شورای شهر خرم آباد با اشاره به آسفالت معابر و کوچه ها، تصریح کرد: در خرم آباد سه میلیون متر مربع معابر وجود دارد که از این میزان 700 هزار متر خاکی است و با توجه به سهمیه محدود قیر، تلاش شده تا از طریق تهاتر با برخی از دستگاه های بدهکار به شهرداری بتوانیم این معابر را آسفالت کنیم.

دریکوند گفت: شهرداری خرم آباد 600 میلیارد تومان از دستگاه ها طلب دارد که به نظر می رسد این تهاتر بتواند بخشی از کمبود سهمیه قیر را جبران کند و فضای بیشتری آسفالت شود.

وی بیان کرد: در نیمه اول امسال بیش از پنج هزار تن آسفالت در معابر به کار رفته و این روند همچنان ادامه دارد.

نائب رئیس شورای شهر خرم آباد عنوان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته، ایجاد سیستم خزانه داری مرکزی بود که 14 مجموعه شهرداری تاکنون مستقل از هم درآمد کسب می کردند و دستمزد می دادند ولی با راه اندازی این سیستم همه درآمدها و هزینه ها رسیدگی می شود و خوشبختانه تاکنون یک روز تاخیر در پرداخت حقوق نبوده است.

دریکوند زیر ساخت را یکی از الزامات درآمد پایدار برشمرد و افزود: برای ایجاد درآمد پایدار لازم است اول زیرساخت های مورد نیاز ایجاد شود و زمینه برای گردشگر فراهم گردد که در استان لرستان در بخش گردشگری می تواند بسیار موثر باشد البته در این راستا برنامه های پراکنده ای در دستور کار می باشد.

انتهای پیام /