پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

500 هزار ماسک بین عزاداران هیئت های مذهبی سیستان وبلوچستان توزیع شد / از طبخ 20 هزار پرس غذای گرم تا اهدای 500 سبد کالا

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
500 هزار ماسک بین عزاداران هیئت های مذهبی سیستان وبلوچستان توزیع شد / از طبخ 20 هزار پرس غذای گرم تا اهدای 500 سبد کالا

معاون محرومیت زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: از ابتدای محرم تا کنون تعداد 500 هزار بسته بهداشتی شامل ماسک بین نیازمندان توزیع و در اختیار هیئت های مذهبی قرار داده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر جعفری، معاون محرومیت زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون، با اشاره به تداوم رزمایش کمک های مومنانه در ماه محرم، بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه ویژه دهه اول ماه محرم آغاز و توزیع بسته‌های معیشتی، پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان و اهدای بسته های بهداشتی توسط قرارگاه مردم یاری و محرومیت زدایی قرارگاه قدس انجام شد.

وی افزود: این اقدامات با مشارکت هیات مذهبی و گروههای جهادی در دستور کار قرار گرفته به گونه ای که طی این مدت 20 هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع شده است. معاون محرومیت زدایی و مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه ادامه داد: همزمان با شیوع ویروس کرونا، توزیع بسته‌های بهداشتی به خانوارهای نیازمند وآسیب دیده از این بیماری در اولویت کاری بسیج و سپاه قرار گرفت، اکنون نیز در دهه اول محرم تاکنون 500 سبد کالا به ارزش هر بسته 400 هزار تومان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است. جعفری در ادامه با اشاره به رعایت نکات بهداشتی در اکثر هیئت‌های دهه اول محرم، از توزیع 500 هزار عدد ماسک در این هیئت‌ها خبر داد و گفت: در این زمینه 350 میلیون تومان هزینه به جهت بالا بردن سطح امنیت سلامت مردم جامعه صرف شد تا از شیوع ویروس کووید19 جلوگیری شود. انتهای پیام /