یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

54 فقره سرقت داخل خودرو در ایلام

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
54 فقره سرقت داخل خودرو در ایلام

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " حسین نجفی"، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان " ایلام"، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. وی اضافه کرد: ماموران کلانتری 14 با انجام تحقیقات شبانه روزی موفق شدند رد پای 2 نفر از سارقان حرفه ای لوازم...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " حسین نجفی"، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان " ایلام"، به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری 14 با انجام تحقیقات شبانه روزی موفق شدند رد پای 2 نفر از سارقان حرفه ای لوازم داخل خودرو را در این سرقت ها به دست بیاورند.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: روز گذشته و پس از هماهنگی با مقامات قضائی هر دو متهم دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیس تاکنون به 54 فقره سرقت از شهروندان ایلامی اعتراف کرده اند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل اختفاء متهمان اموال مسروقه متعلقات خودرو اعم از لاستیک، ضبط، کامپیوتر و... کشف و ضبط شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام در پایان از معرفی متهمان به مراجع قضائی خبر داد و گفت: از همشهریان عزیز می خواهیم تا با رعایت هشدار های پلیسی دست سارقان را ازسرقت اموال خود کوتاه کنند.