یک‌شنبه 15 مهر 1403

5500 تن قیر رایگان سهمیه خراسان شمالی در سال جاری / نظارت بر توزیع به صورت کامل انجام می شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
5500 تن قیر رایگان سهمیه خراسان شمالی در سال جاری / نظارت بر توزیع به صورت کامل انجام می شود

علیرضا باغچقی با اشاره به اینکه سهمیه قیر رایگان برای استان خراسان شمالی پنج هزار و 555 تن از سازمان شهرداری ها بوده است، گفت: سهمیه قیر رایگان سازمان شهرداری ها، به تمام شهرداری های استان اختصاص پیدا می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا باغچقی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی نیز در گفتگو با خبرنگار عصراترکدر رابطه با قیر رایگانی که به شهرداری ها اختصاص پیدا کرده است، توضیح داد: قیر هایی که از ردیف اعتباری مربوط به سازمان شهرداری و همچنین بازآفرینی شهری که راه و شهرسازی متولی انجام آن است، به شهرداری ها داده می شود، از زمان تخلیه و بارگیری، نظارت ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: شهرداری ها باید مناطقی که برای اختصاص قیر رایگان در نظر می گیرد را در سامانه ثبت کنند تا بعد از اتمام کار طبق اسامی و موقعیت هاپیگیری شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سهمیه قیر رایگان برای استان خراسان شمالی پنج هزار و 555 تن از سازمان شهرداری ها بوده است، گفت: لازم به ذکر است که قیر بازآفرینی که از محل راه و شهرسازی تامین می شود، به شهرداری های بزرگ استان اختصاص پیدا می کند، اما سهمیه قیررایگان سازمان شهرداری ها، به تمام شهرداری های استان اختصاص پیدا می کند.

وی در انتها یادآور شد: سهمیه جذب شده قیر در مقایسه با سال های قبل رشد بسیار خوبی داشته است و پیگیری ها برای جذب میزان دیگری نیز در دست انجام است تا شهرداری بتواند فضاسازی های شهر را برای مردم انجام دهند.

انتهای پیام / رحمانی