شنبه 14 مهر 1403

646 کامیون در سیستان و بلوچستان مشمول طرح نوسازی هستند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
646 کامیون در سیستان و بلوچستان مشمول طرح نوسازی هستند

زاهدان - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:646 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی باری بالای 25 سال در این استان مشمول طرح نوسازی هستند.

تیمور باقری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل باری برون شهری توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با هدف افزایش بهره‌وری بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا از سوم خرداد سالجاری اجرایی شده به طوریکه متقاضیان می‌توانند از طریق بخش نوسازی و توسعه ناوگان مندرج در آدرس اینترنتیwww.rmto.ir در این طرح نام‌نویسی کنند.

وی افزود: مشمولان طرح مذکور شامل شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودروهای سنگین، شرکت‌های حمل و نقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت‌های وارد کننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مالکان حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده واجد شرایط می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هم‌اینک تعداد کل ناوگان باری فعال استان6 هزار و 680 دستگاه با متوسط عمر 13 و نیم سال است که معادل 10 درصد آن مشمول طرح نوسازی می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*