جمعه 27 مهر 1403

80 نقطه در شهر تهران درگیر کارهای اجرایی در مقیاس متوسط و بزرگ هستند + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
80 نقطه در شهر تهران درگیر کارهای اجرایی در مقیاس متوسط و بزرگ هستند + فیلم

علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری دانشجو، از پیگیری یک مسیر چند وجهی در شهر تهران خبر داد و تاکید کرد که مهم‌ترین اقدامات در حوزه‌های مختلف عمرانی و حمل و نقل در حال انجام است. زاکانی درباره آخرین وضعیت افتتاح خطوط متروی تهران گفت: خطوط موجود مترو در حال تکمیل هستند و سه خط جدید را نیز آغاز کرده‌ایم. چهارمین خط نیز به زودی شروع خواهد شد. این برای اولین...

علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری دانشجو، از پیگیری یک مسیر چند وجهی در شهر تهران خبر داد و تاکید کرد که مهم‌ترین اقدامات در حوزه‌های مختلف عمرانی و حمل و نقل در حال انجام است.

زاکانی درباره آخرین وضعیت افتتاح خطوط متروی تهران گفت: خطوط موجود مترو در حال تکمیل هستند و سه خط جدید را نیز آغاز کرده‌ایم. چهارمین خط نیز به زودی شروع خواهد شد. این برای اولین بار در تاریخ متروی تهران است که با این حجم کار، عملیات اجرایی انجام می‌شود.

شهردار تهران به پروژه‌های عمرانی نیز اشاره و تصریح کرد: دو بزرگراه، یک تونل و به طور کلی، حدود 80 نقطه شهر هم‌اکنون درگیر کارهای اجرایی در مقیاس متوسط و بزرگ هستند. این پروژه‌ها برای شش ماه آتی برنامه‌ریزی شده‌اند.

وی در ادامه افزود: "موضوع حمل و نقل بسیار حائز اهمیت است و اقلام خریداری شده از داخل و خارج کشور در نیمه دوم سال به دست مردم خواهد رسید. اتوبوس‌های برقی، تاکسی‌های برقی، ون‌ها و واگن‌های مترو نیز وارد چرخه خواهند شد که تحول بزرگی در شهر ایجاد خواهد کرد.

زاکانی در پایان ابراز امیدواری کرد که این اقدامات تاثیرات مثبت و چشمگیری بر زندگی مردم تهران داشته باشد.