شنبه 14 مهر 1403

9 سایت برتر برای طراحی تراکت با هوش مصنوعی

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
9 سایت برتر برای طراحی تراکت با هوش مصنوعی

طراحی تراکت با هوش مصنوعی گامی مهم در راستای حذف طراحی های پیچیده و طاقت فرسایی است. برای آشنایی با 9 سایت برتر برای طراحی تراکت با هوش مصنوعی کلیک کنید.

طراحی تراکت با هوش مصنوعی از آن دسته کارهایی است که می تواند خستگی طراحی پر دردسر تراکت های نه چندان جذاب را از تنتان بزداید. شاید برایتان عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد، اما حقیقت این است که دیگر نیازی نیست برای طراحی یک تراکت ساده، ساعت ها پشت سیستم بنشینید و خودتان را اذیت کنید. حتی دیگر احتیاجی به صرف هزینه های هنگفت و برون سپاری این پروژه ندارید. کافیست دستور بدهید تا هوش مصنوعی دست به کار شده و زیباترین تراکت ها را در سریع ترین زمان ممکن، برایتان طراحی می کند!

اگر نیم نگاهی به اطرافتان بیندازید، متوجه می شوید که هوش مصنوعی در کلیه ابعاد زندگی ما انسان ها رخنه کرده است. این تاثیر در حوزه طراحی بسیار چشمگیرتر از سایر حوزه ها بوده و این موضوع نقش به سزایی در ارتقا سطح کیفی طراحی تراکت ها، پوسترها، بنرها و... ایفا می کند. این کار با هدف بهبود تبلیغ و معرفی محصولات و خدمات انجام شده و چشم پوشی از آن حسابی به ضررتان تمام می شود. فرقی نمی کند مربی باشگاه هستید یا لیدر تورهای مسافرتی؛ نادیده گرفتن قدرت تراکت ها می تواند رشد کسب و کارتان را متوقف ساخته و موجبات برتری رقبا بر شما را فراهم سازد.

طراحی تراکت با هوش مصنوعی؛ مقدمه یک تبلیغ به یاد ماندنی

آیا می دانید چگونه می توان به طراحی تراکت با هوش مصنوعی پرداخت؟!

جالب و در عین حال لازم است بدانید که این کار تنها با به کارگیری برنامه ها و الگوریتم های موجود در این زمینه امکان پذیر می باشد. با استفاده از این ابزارها که برخی رایگان و برخی غیر رایگانند؛ می توانید در سریع ترین زمان ممکن، دقیق ترین و زیباترین تراکت ها را با کیفیتی باورنکردنی خلق کنید. مایلید به اتفاق با محبوب ترین و کاربردی ترین برنامه های طراحی تراکت با هوش مصنوعی آشنا شویم؟!

1. برنامه Piktochart

این برنامه که کار کردن با آن بسیار ساده تر از تصورات شماست، بیش از صد قالب حرفه ای و رایگان را در اختیارتان قرار می دهد. نرم افزار تحت وب مذکور گزینه ای ایده آل برای آن دسته از افرادی است که از علم گرافیک سر در نمی آورند، اما علاقه زیادی به طراحی تراکت دارند.

2. برنامه Canva infographic tool

این برنامه یکی از برترین برنامه های طراحی تراکت با هوش مصنوعی است که کاربری ساده ای دارد. شما می توانید به صورت آنلاین در کانوا به طراحی تراکت پرداخته و طرح مورد نظرتان را در کمترین زمان ممکن خلق کنید. با وجود صدها فونت و طرح رایگان در این برنامه، نیازی به طراحی های سخت و طاقت فرسا نخواهید داشت!

3. برنامه Vengage

پیشنهاد می شود که برای طراحی طرح های پیچیده و کسل کننده تان از این برنامه طراحی تراکت با هوش مصنوعی استفاده کنید. کار کردن با ونگیج نه تنها دشوار نیست، بلکه بسیار سریع و بی دردسر پایان می پذیرد. از کیفیت نهایی تراکت های طراحی شده با این برنامه که از سه قالب مقدماتی، متوسط و پیشرفته برخوردار است، هرچه برایتان بگوییم، کم گفته ایم!

4. برنامه Visme

اگر به دنبال برنامه ای تاپ برای طراحی تراکت با هوش مصنوعی می گردید، برنامه Visme بهترین پیشنهادی است که برایتان سراغ داریم. با وجود این برنامه در ظرف چند ثانیه باکیفیت ترین اینفوگرافی ها را طراحی خواهید کرد. جالب است بدانید که نرم افزار Visme امکان استفاده از طراحی های تعاملی و متحرک را برایتان میسر ساخته و فونت های بی نظیری را در اختیارتان قرار می دهد. البته در ازای پرداخت هزینه و خرید اشتراک!

5. برنامه Mural

برنامه Mural ابزاری فوق العاده برای آن دسته از افرادی است که علاوه بر ساخت اینفوگرافی، قصد مدیریت پروژه های طراحی تیمی را دارند. آنچه موجبات محبوبیت مورال را در بین کاربران فراهم ساخته، انعطاف پذیری مثال زدنی آن در حوزه طراحی تراکت می باشد.

6. برنامه Adobe Creative Cloud Express

اگر بگوییم این ابزار، یکی از کارآمدترین ابزارهای موجود در زمینه طراحی تراکت با هوش مصنوعی و ساخت اینفوگرافی است، اغراقی نکرده ایم. وجود هزاران الگوی متعددو متنوع در این برنامه که کار کردن با آن بسیار راحت است، آن را به جمع برترین سایت های طراحی تراکت با هوش مصنوعی ملحق نموده است. برای استفاده از این برنامه می بایست حق اشتراک آن را خریداری نمایید.

7. برنامه Snappa

این برنامه که یکی از ساده ترین برنامه های طراحی تراکت با هوش مصنوعی است، از الگوهایی از پیش طراحی شده، استفاده می کند. یکی از مهم ترین مزایایی که ابزار مذکور برای کاربران به ارمغان می آورد، طرح های رایگان می باشد.

8. برنامه Design Cap

این برنامه یکی دیگر از پرکاربردترین برنامه های طراحی تراکت با هوش مصنوعی است که کار کردن با آن بسیار ساده و بی دردسر است. تنوع چشمگیر نمودارها، نقشه ها و چارت ها از جمله مهم ترین ویژگی های ابزار مذکور محسوب می شود. شاید برایتان عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد، اما حقیقت این است که این برنامه ظاهر طراحی ها را به طور کاملا خودکار تغییر داده و زمینه ای را فراهم می سازد که اطلاعات داده شده به طور دقیق قابل نمایش باشند. اگر مایل به استفاده از این برنامه هستید، می بایست هزینه دانلود آن را پرداخت نمایید.

9. برنامه Infogram

اینفوگرام را می توان تحت عنوان یکی از کاربردی ترین برنامه های طراحی تراکت تبلیغاتی با هوش مصنوعی معرفی کرد. این برنامه که امکانات و قابلیت های فوق العاده ای دارد، امکان طراحی رایگان را برای شما فراهم ساخته است. برای استفاده از این نرم افزار مستقل و ساده، می بایست حتما به اینترنت وصل باشید.

با چاپ تراکت ارزان، اما پربازده تبلیغ کنید!

اگر بگوییم چاپ تراکت یکی از متداول ترین و در عین حال پر بازده ترین روش های تبلیغاتی است که کسب و کارهای کوچک و بزرگ امروزی به آن روی آورده اند، گزاف نگفته ایم. با چاپ تراکت با کیفیت می توانید توجه مخاطبان را به محصولات و خدماتتان جلب نموده و میزان فروش را به طور معجزه آسایی افزایش دهید. اگر تا به امروز از این شیوه نوین غافل بوده اید، همین امروز اقدام به چاپ تراکت فوری در چاپخانه الماس کهن نمایید. این چاپخانه که یکی از بهترین، معتبرترین چاپخانه در تهران محسوب می شود، باکیفیت ترین تراکت ها را در کمترین زمان ممکن طراحی و چاپ نموده و در اختیارتان قرار می دهد.

اگر در طراحی تراکت با نرم افزارهای پیچیده سر رشته چندانی ندارید، همه چیز را به دستان توانمند هوش مصنوعی بسپارید. نرم افزارهای فوق الذکر تنها نمونه ای از صدها نرم افزار طراحی تراکت با هوش مصنوعی هستند که می توانید طرحی بی نظیر با آن ها خلق کرده و چاپ کنید!

9 سایت برتر برای طراحی تراکت با هوش مصنوعی 2
9 سایت برتر برای طراحی تراکت با هوش مصنوعی 3