سه‌شنبه 17 مهر 1403

90 تا 120 هزار تُن در شهر زنجان آسفالت‌ریزی می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
90 تا 120 هزار تُن در شهر زنجان آسفالت‌ریزی می‌شود

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری زنجان گفت: در فصل کاری امسال بین 90 تا 120 هزار تُن آسفالت‌ریزی برای شهر زنجان پیش‌بینی شده که در صورت تامین منابع استانی و یا قیر رایگان این میزان افزایش هم پیدا می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش اعتبارات آسفالت‌ریزی شهر زنجان در سال جاری اظهار داشت: عملیات آسفالت‌ریزی در نقاط مختلف شهر زنجان آغاز شده است.

وی در خصوص میزان پیش‌بینی‌شده آسفالت‌ریزی خاطرنشان کرد: اگر آسفالت‌ریزی از محل منابع خود شهرداری باشد بین 90 تا 120 هزار تُن آسفالت‌ریزی در سطح شهر زنجان برای سال جاری پیش‌بینی شده است.

انصاری افزود: این حجم از آسفالت‌ریزی در صورت تامین منابع استانی و یا قیر رایگان افزایش هم پیدا می‌کند.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهرداری زنجان گفت: آسفالت شهر زنجان برای سال جاری علاوه بر کارخانه‌های شهرداری توسط پیمانکاران پروژه‌ها تامین می‌شود.

وی در خصوص تمهیدات لازم جهت جلوگیری از وقوع مشکل نسبت به حفاری‌ها اظهار داشت: تمام هماهنگی‌ها صورت گرفته و برنامه‌های حفاری معابر از دستگاه‌های خدمات‌رسان دریافت شده که اگر به قول‌شان عمل کنند، مشکلی نخواهیم داشت.

انصاری تصریح کرد: آسفالت‌ریزی در سطح شهر همواره توسط شهرداری انجام می‌شود چون دستگاه‌های خدمات‌رسان، کارخانه تولید آسفالت و پیمانکار ندارند.

به گزارش موج رسا؛ اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری زنجان در بودجه سال جاری 90 میلیارد تومان بود که با لایحه ارسالی و تصویب در جلسه پنج‌شنبه گذشته (5 خرداد 1401) شورای اسلامی شهر زنجان 100 میلیارد تومان به این اعتبار افزوده شد.

انتهای پیام /