دوشنبه 16 مهر 1403

91 راننده متخلف طرح هوشمند محدودیت‌ها در شهرستان البرز جریمه شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
91 راننده متخلف طرح هوشمند محدودیت‌ها در شهرستان البرز جریمه شدند

قزوین - ایرنا - فرماندار شهرستان البرز گفت: 91 راننده متخلف در طرح هوشمند محدودیت‌ها از ساعت 21 شب گذشته تا 4 بامداد امروز در سطح این شهرستان جریمه شدند.

به گزارش روزجمعه ایرنا، محمد نصیری افزود: از دوربین‌های مانتیتورینگ سازمان اتوبوسرانی هم در کنترل تردد خودروها استفاده می‌شود.

به گفته فرماندار شهرستان البرز تا کنون همکاری و استقبال خوبی از سوی مردم، کسبه و اصناف در طرح اعمال محدودیت‌ها در سطح این شهرستان صورت گرفته است.

وی همچنین در بازدید سرزده از سطح این شهرستان که به منظور نظارت برحسن اجرا طرح اعمال محدودیت‌ها صورت گرفت از پلمب دو سالن ورزشی ویژه بانوان و آقایان خبر داد. فرماندار شهرستان البرز در بازدید مجدد از شعب بانک‌ها در سطح شهرستان نیز با مشاهده استفاده از خودکار مشترک و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی ضمن تذکر کتبی یادآورشد: در صورت مشاهده مجدد به جهت حفظ سلامتی عمومی از فعالیت شعب بانک‌ها و اصنافی که در این زمینه نظارت کافی نداشته باشند جلوگیری خواهد شد.

نصیری گفت: حداکثر زمان فعالیت اصناف گروه یک، ساعت 30:20 می باشد و پس از آن هر صنفی فعالیت کند توسط بازرسان و گروه گشت شناسایی و پلمپ می شود. به گفته وی تمامی راه های انتقال بیماری از جمله جلوگیری از تردد مردم در معابر و مراکز خرید، جلوگیری از برگزاری هرگونه مراسم جشن عقد، عروسی، ترحیم، دورهمی و شب‌نشینی با اعمال محدودیتهای تعطیلی صنوف، کاهش زمان فعالیت اصناف و جلوگیری از تردد خودرو پس از ساعت 21 وفق مقررات اعمال خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*