یک‌شنبه 15 مهر 1403

آبرسانی به شش روستا ریگک جازموریان / ساخت ده مدرسه و مسجد بومی در منطقه

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آبرسانی به شش روستا ریگک جازموریان / ساخت ده مدرسه و مسجد بومی در منطقه

مرتضی فلاح نژاد گفت: مشکل آب شش روستا منطقه ریگک جازموریان را برطرف کرده ایم و همچنین هم اکنون ساخت ده مدرسه و مسجد بومی در منطقه به پایان رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مرتضی فلاح نژاد در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص فعالیت های جهادی خود در جنوب کرمان گفت: فعالیت ما در مرز استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان است و هدف ما محرومیت زدایی در این مناطق است چرا که در جنوب استان منابع خدادادی و نخبگان نابی وجود دارد که به دلیل نبود امکانات و مقدمات لازم از دست می روند چرا که نه مدرسه ای دارند که بتوانیم انتقال مفاهیم علمی را داشته باشیم و نه مسجدی که انتقال مسائل شرعی و دینی انجام شود. این طلبه جهادی عنوان کرد: در مناطق جنوب استان دشمنان به منظور ترویج بهائیت و وهابیت وارد شده اند و به هر طریقی می خواهند تا دین را از مردم بگیرند؛ در این راستا آنها خطاب به مردمی بومی می گویند شما آب ندارید و نظام و دولت توجهی به شما ندارد و به هر طریق تلاش می کردند تا مردم را از دین جدا کنند و بر همین اساس با لطف خداوند حل مسئله آب منطقه را اولویت کار خود قرار دادیم.

وی افزود: به منظور حل مسئله بی آبی منطقه با مجمع خیرین تهران ارتباط گرفتیم و وامی را نیز برای بار اول خودم گرفتم و پس از آن وارد عمل شدیم و دشمنان نتوانستند از طریق مسئله کم آبی منطقه، کاری انجام دهند و پس از آن مباحث عید غدیر و مسائل بین شیعه و سنی را مطرح کردند و در این راستا ما اقدام به ساخت مدرسه و مسجد بومی کردیم و با این اقدامات نیز فعالیت آنان را ناکام گذاشتیم. حجت الاسلام فلاح نژاد با بیان اینکه با نصب پنل های خورشیدی، مشکل برق رسانی منطقه را حل کردیم و پس از آن به مباحث کشاورزی وارد شدیم، اظهار کرد: مشکل آب شش روستا منطقه ریگک جازموریان را برطرف کرده ایم و در حال انجام کارهای آبرسانی مربوط به روستای هفتم در این منطقه هستیم.

این طلبه جهادی با تأکید بر اینکه تمامی امورات در منطقه به صورت مردم نهاد، کار جهادی و کمک خیرین در حال انجام است، تصریح کرد: هم اکنون ساخت ده مدرسه و مسجد بومی در منطقه به پایان رسیده و ما ساخت را تا هر جا که مشاهده کنیم که دشمن وارد می شود و مباحث دینی ما به خطر می افتد، انجام خواهیم داد. وی در پایان خاطر نشان کرد: اشتغال با توجه به محصولات کشاورزی منطقه، باید ایجاد شود و ما کارگاه های کوچکی را در جنوب تشکیل دادیم و با محصولات پیاز و گوجه فرنگی، تولید رب خانگی و پیاز سرخ شده و خلال را داشتیم که این اقلام حتی در تهران هم به فروش رسید. گفتنی است حجت‌الاسلام مرتضی فلاح نژاد متولد سال 1375 و بومی منطقه است و مدتی نیز در منطقه اسفراین در استان خراسان شمالی در زمینه آبرسانی فعالیت داشته است.

انتهای پیام /

آبرسانی به شش روستا ریگک جازموریان / ساخت ده مدرسه و مسجد بومی در منطقه 2
آبرسانی به شش روستا ریگک جازموریان / ساخت ده مدرسه و مسجد بومی در منطقه 3
آبرسانی به شش روستا ریگک جازموریان / ساخت ده مدرسه و مسجد بومی در منطقه 4
آبرسانی به شش روستا ریگک جازموریان / ساخت ده مدرسه و مسجد بومی در منطقه 5