شنبه 14 مهر 1403

آبرسانی به 500 خانوار از عشایر مانه و سملقان با 4 تانکر سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آبرسانی به 500 خانوار از عشایر مانه و سملقان با 4 تانکر سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی

عقیل غلامی با اشاره به اینکه حدود دو هزار نفر از عشایر مانه و سملقان درگیر مشکل بی آبی بوده اند، گفت: براین اساس سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی طی اقدامی با چهار دستگاه تانکر آبرسانی به این منطقه را انجام داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عقیل غلامی، مسئول بسیج عشایری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در بجنورد اظهار داشت: طی بازدید انجام شده به همراه سردار فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی از منطقه عشایری شهرستان مانه و سملقان، مشکل کم آبی و نبود آب در این منطقه مشهود بود.

وی با اشاره به اینکه وظیفه آبرسانی و تامین آب عشایر برعهده سازمان عشایری است، گفت: ناوگان آبرسانی اداره عشایری پاسخگوی جمعیت نیست و بخشی از این ماشین آلات فرسوده هستند، مردم نسبت به کم آبی گلایه مند بودند.

غلامی اضافه کرد: در شرایط فعلی، سپاه استان طی روز گذشته چهار تانکر جهت آبرسانی به این منطقه اعزام کرده تا به صورت موقت مشکل آب این افراد حل و رفع شود و تا با پیگیری های صورت گرفته این مشکل به صورت مداوم حل شود.

وی یادآور شد: این حرکت سپاه در واقع همکاری به اداره عشایری است که بخش التهاب و گلایه مندی که عشایر دارند، کمتر شود و طی پیگیری صورت گرفته اداره عشایری به دنبال این موضوع است که با فراهم کردن دستگاه های آبرسان مشکل حل شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل مردم عشایر خراسان شمالی رفع شود، سپاه در کنار مردم و اداره عشایری قرار دارد تا مردم با کمبود آب مواجه نشوند.

انتهای پیام /