شنبه 8 اردیبهشت 1403

آتش‌بازی اینترمیامی با دو قلوهای بارسایی

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
آتش‌بازی اینترمیامی با دو قلوهای بارسایی

تیم فوتبال اینتر میامی در یک بازی پرگل و در روز درخشش دو فوق ستاره خود موفق شد اورلاندو سیتی را با نتیجه پنج بر صفر شکست دهد.

به گزارش مشرق، تیم‌های اینتر میامی و اورلاندو سیتی بامداد امروز (یکشنبه) در چهارچوب رقابت‌های ام ال اس به مصاف یکدیگر رفتند که تیم دیوید بکام با درخشش فوق ستاره‌های خود به یک پیروزی پر گل دست یافت. اینتر میامی که می‌دانست با پیروزی در این مسابقه فرصت دارد تا به صدر جدول برسد، با تمام قوا برای به دست آوردن سه امتیاز در بازی خانگی به مصاف اورلاندو سیتی رفت و در شب درخشش لیونل مسی و لوئیس سوارز موفق شد حریف را با 5 گل در هم بکوبد.

اینتر میامی خیلی زود به گل رسید. حرکت یولیان گرسل از سمت راست و پاس در عرض او به سوارز با ضربه محکم و دیدنی همراه شد تا گل اول بازی به زیبایی هر چه تمام‌تر شکل بگیرد.

در دقیقه 11 سوارز بعد از اینکه پاس گرسل را دریافت کرد با حرکت خود از دست مدافع سمج اورلاندو سیتی فرار کرد و با شوتی زمینی توپ را به تور چسباند. در دقیقه 29 اینتر میامی به گل سوم دست یافت. با حرکت تمرین شده و تاکتیکی بازیکنان این تیم و با پاس عالی بوسکتس به عمق دفاع اورلاندو سیتی، سوارز صاحب توپ شد و او می‌توانست در این بازی هت‌تریک کند اما با فداکاری توپ را به ریان تیلور سپرد تا او دروازه خالی را باز کند. در دقیقه 56 مسی در میانه زمین صاحب توپ شد و با حرکت تکنیکی خود تارپشت محوطه جریمه اورلاندو سیتی پیشروی کرد و توپ را به گرسل پاس داد، مهاجم میامی می‌توانست گلزنی کند اما ضربه او پس از عبور از دروازه‌بان حریف به صورت ناقص توسط مدافع سیتی دفع شد و توپ پس از برخورد به تیرک عمودی به مسی رسید تا وی کار چندان سختی برای گلزنی نداشته باشد. در دقیقه 61 همکاری دو قلوهای اینتر میامی منجر به گل پنجم شد. سانتر لوئیس سوارز با ضربه سر مسی همراه شد تا پانصدمین گل ابر ستاره دنیای توپ گرد زده شود. مسی که از زدن این کل هیجان زده شده بود، سمت سوارز رفت و وی را در آغوش کشید. بازی در نهایت با پیروزی پنج بر صفر اینتر میامی به پایان رسید تا یاران لیونل مسی با این پیروزی از سه بازی 7 امتیازی شده و به صدر جدول لیگ آمریکا صعود کنند. منبع: ایرنا
آتش‌بازی اینترمیامی با دو قلوهای بارسایی 2