شنبه 1 اردیبهشت 1403

آتش‌بازی لیورپول با مثلث خوفناک

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
آتش‌بازی لیورپول با مثلث خوفناک

تهران - ایرنا - تیم فوتبال لیورپول با درخشش مثلت هجومی خود در دیدار خارج از خانه مقابل واتفورد به پیروزی پرگل پنج بر صفر دست یافت.

به گزارش ایرنا؛ امروز (شنبه) در دیدار آغازین هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم مدعی لیورپول به میهمانی واتفورد رفت و با درخشش «محمد صلاح»، «روبرتو فیرمینو» و «سادیو مانه» به برتری پنج بر صفر رسید.

لیورپول با این پیروزی به امتیاز 18 رسید و خود را به صدر جدول رساند. واتفورد هم در امتیاز هفت ماندگار شد.

در دقیقه نهم پاس عالی «محمد صلاح» به «سادیو مانه» رسید و این مهاجم سنگالی گل نخست بازی را برای لیورپول به ارمغان آورد. مانه با این گل تعداد گل‌هایش در لیگ برتر انگلیس را به عدد 100 رساند.

برتری مطلق تیم تحت هدایت «یورگن کلوپ» ادامه یافت و در دقیقه 36 کار هماهنگ بازیکنان لیورپول موجب شد توپ در دهانه دروازه به «روبرتو فیرمینو» رسیده و او گل دوم را به نام خودش ثبت کند.

در دقیقه 52 «فیرمینو» بار دیگر موفق به گلزنی شد و اختلاف را سه برابر کرد.

دو دقیقه پس از آن، «محمد صلاح» سه مدافع میزبان را از پیش برو برداشت و با ضربه‌ای مهار نشدنی گلزنی کرد تا نمایش درخشانش را تکمیل کند.

در دقیقه پایانی بار دیگر هجوم لیورپولی‌ها از جناح راست و پاس «ویلیامز» به فیرمینو رسید و این مهاجم دروازه خالی را گشود تا هتریک کند.

با این اوصاف «کلودیو رانیری» سرمربی باتجربه ایتالیایی که به تازگی جانشین «ژیسکو» شده، در نخستین دیداری که سرمربیگری واتفورد را برعهده داشت با شکست سنگینی مواجه شد.

برنامه سایر دیدارهای امروز

استون‌ویلا - ولورهمپتون / ساعت 17:30

لسترسیتی - منچستریونایتد / ساعت 17:30

منچسترسیتی - برنلی / ساعت 17:30

نوریچ - برایتون / ساعت 17:30

ساوتهمپتون - لیدز / ساعت 17:30

برنت‌فورد - چلسی / ساعت 20

*س_برچسب‌ها_س*
آتش‌بازی لیورپول با مثلث خوفناک 2
آتش‌بازی لیورپول با مثلث خوفناک 3