پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آتش سوزی

آتش سوزی

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگو سازمان آتش نشانی تهران ضمن اشاره به اینکه درصد بسیاری از آتش‌سوزی‌ها ناشی از بی‌احتیاطی‌های انسانی است، به بیان توضیح‌هایی درباره درباره اصلی‌ترین دلایل آتش سوزی‌ها پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خودکشی رزیدنت‌ها و پزشکان در ماه‌های اخیر، نگرانی‌ها را بابت وضعیت این صنف بیشتر کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به کاروان مهندسان چینی در پاکستان حمله انتحاری شد و در پی آن شش نفر جان باختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انفجار گاز در منزل مسکونی در تبریز 10 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ریزش معدن سنگ و آهک کرماک در محور لوشان جیرنده منجر به فوت یک نفر شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پس از بروز این آتش سوزی نیروهای یگان حفاظت، اهالی روستا و حامیان طبیعت دوست راهی محل آتش سوزی شدند. خزایی پول علت آتش سوزی را انسانی و خاموش نکردن محل آتش از سوی مسافران اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از شهروندان و مسافران خواست، به دلیل وزش باد گرم و خطر آتش سوزی، تا حدامکان از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی و مراتع خودداری کنند.

وب‌گاه فرارو

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس، گفت: این آتش سوزی از نوع سطحی بوده و به علت وزش باد، آتش به گستره‌ای از پوشش جنگلی این منطقه سرایت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی از طوفان شن در مسیر جاده زاهدان منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین؛ طوفان شن در زاهدان جاده‌های این شهر را ناپدید و کار را برای رانندگان سخت و خطرناک کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قشم - رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از تعطیلی مسیر دریایی قشم به جزیره هرمز به مدت دو روز (سه شنبه و چهار شنبه) خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام‌های پاکستانی امروز (سه‌شنبه) خبر دادند شماری از تروریست‌ها به یک پایگاه نیروی دریایی این کشور حمله کردند و حداقل یک سرباز را کشتند. نیروهای امنیتی هم در تیراندازی متقابل هر پنج مهاجم را از پای درآوردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک دستگاه خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیین‌نامه اجرایی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو مربوط به اسقاط خودروهای فرسوده از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده که براساس آن، سن فرسودگی انواع خودروها 10 تا 25 سال به تفکیک نوع خودروها مشخص شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات روسیه در نشستی ویدیوکنفرانس با ولادیمیر پوتین به بیان آخرین نتایج بررسی‌ها و اقدامات در ارتباط با حمله تروریستی به تالار شهر کروکوس پرداختند.